21.08.2019 / 11:19
StoryEditor

Rynek żywności i kosmetyków ekologicznych ma potencjał

Oferta produktów bio w hipermarkecie sieci Carrefour Polska (materiały własne)
Barierami rozwoju rynku produktów ekologicznych w Polsce jest stosunkowo wąska oferta i ich zbyt wysokie ceny – wynika z danych firmy Nielsen, cytowanych przez „Rzeczpospolitą”. Zdaniem ekspertów obecnie ok. 40 proc. osób odpowiedzialnych za zakupy w gospodarstwach domowych w Polsce jest zainteresowanych tego typu ofertą.

Jednak na pytanie o to, czy Polacy – generalnie – interesują się produktami ekologicznymi, to odpowiedzi pozytywnej udzieliło jedynie 33 proc. ankietowanych (bardzo – 6 proc., t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 08:36
StoryEditor
Lagardère Travel Retail i Carrefour opanują dworce kolejowe. Otworzą 150 placówek w ciągu 5 lat
Lagardère Travel Retail i Carrefour będa otwierać sklepy na dworcach kolejowych (fot. Lagardère Travel Retail)

Po szerokich konsultacjach firma SNCF Gares & Connexions powierzyła sieciom Carrefour i Lagardère Travel Retail uruchomienie sklepów spożywczych na stacjach kolejowych w całej Francji do 2030 r.

Uproszczenie codziennego życia podróżnych i lokalnych mieszkańców oraz zaspokojenie ich potrzeb to jedna z ambicji firmy SNCF Gares & Connexions, która w ramach Place de la Gare...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 19:14
StoryEditor
Co Lidl ryzykuje, reklamując się w TV Republika? Czy bojkot sieci jest realny i poskutkuje odpływem klientów?
Ponad połowa komentarzy w mediach społecznościowych i na portalach internetowych wzywa do bojkotu Lidla, motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika (fot. Shutterstock)

Jerzy Owsiak postawił twarde ultimatum - firmy które chcą wspierać WOŚP, nie mogą reklamować się w TV Republika. Jego słowa zostały przez niektórych potraktowane jako zachęta do bojkotu sieci Lidl, która się we wspomnianej stacji reklamuje. Kolektyw Analityczny Res Futura sprawdził, co Polacy sądzą o takim bojkocie i czy faktycznie może się on przełożyć na to, że Lidl straci klientów.

Kolektyw Analityczny Res Futra podjął się analizy komentarzy na temat bojkotu Lidla motywowanego tym, że sieć reklamuje się w TV Republika i zamieszczonych w serwisach X, Facebo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 12:51