02.04.2022 / 11:24
StoryEditor

Rynek kosmetyczny urośnie w tym roku w rekordowym tempie

kosmetyki w e-sklepie (shutterstock)
Analitycy firmy PMR przewidują, że w 2022 roku rynek produktów kosmetycznych w Polsce zwiększy się o 6,1 proc. do około 27,7 mld zł. To najwyższy wzrost od 2009 roku. Wpływ na to będzie miało zniesienie obostrzeń pandemicznych i napływ uchodźców z Ukrainy.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy badawczej, rynek artykułów kosmetycznych jest wciąż rynkiem perspektywicznym, co jest związane m.in. z rosnącą świadomością konsumentów ora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 09:27
StoryEditor
Grupa modowa Kappahl udostępniła wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando
Grupa modowa Kappahl rozszerza współpracę z Zalando (mat. prasowe)

Jak podaje spółka, celem nawiązanej tuż przed końcem minionego roku, a rozszerzonej obecnie współpracy jest dotarcie do nowych odbiorców i zaprezentowanie im marek Kappahl oraz Newbie. Obecnie produkty Grupy Kappahl dostępne są już na ośmiu rynkach europejskich Zalando, w tym również w Polsce.

Zalando to największa i najbardziej prestiżowa platforma modowa online w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów i oferująca tysiące renomowanych marek. Współpraca z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 09:40
StoryEditor
Łukasz Nowakowski, Xtreme Brands: patrzymy w przyszłość z odwagą
Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands (fot. Materiały prasowe)

450 punktów Xtreme Fitness Gyms oraz 110 punktów Xtreme Kids do 2029 roku - tak prezentują się plany największej franczyzowej sieci klubów fitness w Polsce. Dynamicznie rozwijający się brand właśnie połączył siły z bValue Fund, co znacząco wpłynie na rozwój ekspansji firmy w kraju, jak i za granicą. W jakich państwach sieć zamierza się rozwijać? Co z produktami marki własnej? Czy doczekamy się debiutu na GPW? Na te, jak i wiele innych pytań odpowiada Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands.

Do niedawna komunikowaliście, że Xtreme Fitness Gyms chce otworzyć w Polsce 227 klubów do 2027 roku. Teraz jest mowa o 380 punktach. Czy rozpoczęcie współpracy z nowym inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 12:31