01.08.2020 / 16:12
StoryEditor

Producent prezerwatyw Durex i Cilitu zanotował duży wzrost zysków

Prezerwatywy Durex (Unsplash.com)
Koncern Reckitt Benckiser poinformował o dwucyfrowym wzroście zarówno zysków, jak i przychodów w pierwszej połowie roku podatkowego 2020. Producent art. do pielęgnacji gospodarstwa domowego, leków i środków higieny osobistej odnotował wzrost przychodów netto o 10,8 proc. do 6, 911 mln funtów dzięki zwiększonemu popytowi na produkty zdrowotne i higieniczne.


Kategoria "Higiena" była szczególnie atrakcyjna dla konsumentów ze wzrostem przychodów o 13,9 proc. podczas gdy zdrowie odnotowało skromniejszy, ale nadal istotny wzrost o 8,8 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 15:10
StoryEditor
POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Polacy coraz częściej dokonują świadomych wyborów zakupowych (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych, skupiając się na jakości, trwałości i zgodności z własnymi przekonaniami, wynika z najnowszego raportu TrendKey, przygotowany przez firmę GfK – An NIQ Company. Na co Polacy zwracają uwagę według najnowszego badania?

- Współczesny konsument wybiera jakość, nie ilość – bo liczy się to, co trwałe i zgodne z naszymi przekonaniami, a nie chwilowa korzyść – mówi Dominika Grusznic-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:01
StoryEditor
Janusz Ciepliński, MAGO: W całej Europie brakuje chętnych do pracy w handlu. MAGO odpowiada na ten problem
Janusz Ciepliński, prezes firmy Mago (fot. Tomasz Pikula)

- Problem z dostępnością pracowników w handlu pogłębia się nie tylko w Polsce, lecz także na całym świecie – rosną koszty pracy, zwłaszcza w kontekście pracy w weekendy i poza standardowymi godzinami. A nasze zautomatyzowane sklepy NEXTO odpowiadają na potrzeby rynku związane z niedoborem personelu i zakazem handlu w niedziele oraz święta - mówi Janusz Ciepliński, prezes firmy MAGO.

MAGO w tym roku świętuje 35-lecie istnienia. Jak wyglądały początki?

Firma powstała w 1989 roku, a ja zostałem zatrudniony, niespełna rok później. Pierwotnie MAGO mieściło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01