11.07.2022 / 18:07
StoryEditor

Producent kosmetyków Miraculum poprawił sprzedaż. Spółka zyskuje dzięki eksportowi

Sławomir Ziemski, Miraculum (fot. Miraculum)
Firma Miraculum chwali się o 61 proc. lepszym przychodem za pierwsze półrocze br. i dobrą sprzedażą w czerwcu, kiedy prawie trzykrotnie wzrosła sprzedaż w drogeriach, dyskontach i hipermarketach, a łączne przychody ze wszystkich kanałów sprzedaży za ten miesiąc wzrosły o 74 proc. rok do roku.

Przychody firmy Miraculum wyniosły narastająco, w okresie styczeń-czerwiec 2022 roku do prawie 21 mln zł, co stanowi wzrost o 61 proc. w stosunku do okresu styczeń-czerwiec 2021...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 09:37
StoryEditor
Polacy zdecydowanie popierają działania państwa na rzecz ograniczenia spożycia alkoholu. Zobacz wyniki badania
(fot. Shutterstock)

Aż 79 proc. badanych uważa, że państwo powinno podjąć działania mające na celu ograniczenie spożycia napojów alkoholowych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Przeciwnego zdania było 21 proc. ankietowanych.

Badanie ARC zrealizowane zostało we współpracy z Krzysztofem Brzózką, byłym dyrektorem PARPA. Z badania wynika, że jeden na pięciu Polaków sięga po alkohol przynajmniej ki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 09:55
StoryEditor
Biedronka z nowymi zarzutami prezesa UOKiK! Szef urzędu przygląda się też działaniom Lidla i Eurocashu
Biedronka w Lubinie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Spółka Jeronimo Martins Polska, operator sieci sklepów Biedronka, po raz kolejny znalazła się na celowniku prezesa UOKiK. Tym razem szef urzędu antymonopolowego doszedł do wniosku, że firma obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Poszło o dwie jednodniowe akcje promocyjne. To jednak nie wszystko.

Jak tłumaczy UOKiK, 31 stycznia i 14 lutego 2024 r. w sklepach sieci Biedronka odbyły się jednodniowe akcje promocyjne – Specjalna Środa i Walentynkowa Środa. Klienci byli wówc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 11:23