28.07.2023 / 09:57
StoryEditor

Popularna marka Felce Azzurra z coraz szerszą ofertą w sieciach.

W 2019 roku kultowa włoska marka środków do prania i produktów do pielęgnacji ciała Felce Azzurra, wywodzącą się z domu perfumeryjnego Paglieri S.p.A. podjęła współpracę z Europe Distribution Group w celu zbudowania dystrybucji na nowych europejskich rynkach.

Dzięki tej współpracy oferta Felce Azzurra jest dziś dostępna we wszystkich kanałach sprzedażowych w Polsce. Intensyfikacja działań EDG zaowocowała szeroką dystrybucją i pojawieniem się oferty Felce Azzurra w popularnych sieciach, tam gdzie kategoria detergentów radzi sobie bardzo dobrze. Największy udział w sprzedaży w tej kategorii mają dyskonty, następnie super- i hipermarkety. Nie dziwi więc fakt, że włoskie produkty do prania można dziś kupić min.: w sklepach Aldi, Kauflad, Dealz czy Auchan.

Szukając idealnego partnera biznesowego, zdecydowaliśmy się na współpracę z Europe Distribution Group widząc ich szerokie doświadczenie w kanałach sprzedażowych, doskonałe wyczucie rynku i jego potrzeb oraz skuteczność w działaniu. Po przeszło 3 latach mamy bardzo skonsolidowany biznes, świadomość marki na rynku polskim i nieustannie rosnącą sprzedaż. Mówi Raffaella Repetto, International Area Manager, Paglieri S.p.A.

Felce Azzurra w tym roku obchodzi swój okrągły jubileusz. Marka istnieje na rynku już 100 lat. Unikalne nuty zapachowe, które przetrwały pokolenia i jakość stoją za sukcesem produktów do prania Felce Azzurra. Oferta dostępna jest w przeszło 50 krajach na świecie, a we Włoszech produkty te znajdziemy w każdym domu.   

W pierwszym półroczu tego roku odnotowaliśmy niemalże 100% wzrost sprzedaży Felce Azzurra w kategorii produktów do prania w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym i jest to tendencja utrzymująca się. Rok do roku obserwujemy coraz większe zapotrzebowanie z rynku. W sieciach pojawia się coraz szersza oferta płynów zmiękczających Felce Azzurra, ale też kosmetyków do kąpieli tej marki które słyną ze swoich perfumeryjnych korzeni. Mówi Krzysztof Górny CEO Europe Distribution Group.

Naszym celem na rynku polskim jest powtórzenie sukcesu produktów do prania, w produktach do higieny osobistej, przede wszystkim w płynach do mycia ciała i żelach pod prysznic. Biorąc pod uwagę fakt, że jesteśmy liderem we Włoszech w tych 2 segmentach rynku, mamy odpowiednie zaplecze produktowe, aby osiągnąć ten cel. Dodaje Raffaella Repetto, International Area Manager, Paglieri S.p.A.

22. listopad 2024 07:42