24.09.2024 / 09:38
StoryEditor

Ponad miliard na pieluszki. Rynek artykułów higienicznych i kosmetyków dla dzieci w Polsce 2024

Katarzyna BorowiecKatarzyna Borowiec
Nowości odpowiadają za 2 proc. rynku artykułów higienicznych i kosmetyków dla dzieci (fot. Shutterstock)

Pieluchy, chusteczki nawilżane oraz żele pod prysznic to produkty, które ważą najwięcej w wydatkach na artykuły higieniczne i kosmetyki dla dzieci. Lwia część tych wydatków zostaje w dyskontach, które są kluczowym kanałem sprzedaży dla tej kategorii.

Rynek artykułów higienicznych i kosmetyków* dla dzieci jest wart 2,5 mld zł. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat (okresy roczne kończące się na czerwcu) pozostaje on stabilny zar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2024 / 13:27
StoryEditor
Żabka rozdaje w sklepach... papierowe kupony. Chce przyciągnąć klientów, którzy nie korzystają z Żappki?
Żabka rozdaje klientom kupony na zakupy (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Wydrukowane, papierowe kupony na zakupy to w Żabce rzadkość, głównie dlatego, że sieć cyfryzowała się na potęgę i udostępnia zniżki co do zasady w swojej aplikacji mobilej. Teraz jednak z kuponów skorzystać mogą również osoby, które z jakiejś przyczyny nie używają Żappki.

Żabka w ramach nowej akcji pod hasłem "Najlepsze okazje? Masz to w Żabce!" zachęca do skanowania papierowych kuponów i "oszczędzania aż do 40 zł". Akcja promocyjna wystart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2024 / 08:42
StoryEditor
Szkło w lemoniadzie marki własnej Żabki. Sieć wycofuje produkty ze sprzedaży
Sklep Żabka w Nowym Dworze Mazowieckim (fot. wiadomoscihandlowe.pl/T.Kolmasiak)

Lemoniada Dobra Karma o smaku kiszonych pomarańczy i mango została wycofana ze sprzedaży przez Żabkę. Jako uzasadnienie podano możliwość wystąpienia kawałków szkła w produkcie.

Ze sprzedaży wycofano lemoniadę oznakowaną numerem partii 12019637, z terminem przydatności do spożycia 24 stycznia 2025. Chodzi wyłącznie o lemoniadę o smaku kiszonych pomarań...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. wrzesień 2024 05:13