25.06.2013 / 21:36
StoryEditor

NIVEA pragnie być wszędzie

Michael Haehnel, prezes NIVEA Polska ()
NIVEA nie zamierza opierać się jedynie na sentymentach i przywiązaniu Polaków do marki. Aktywnie walczy o uwagę konsumentów, wprowadzając innowacyjne wyroby i organizując zakrojone na szeroką skalę kampanie promocyjne. W swoich działaniach wspierających sprzedaż firma nie pomija również handlu tradycyjnego, o czym zapewnia nas Michael Haehnel, prezes NIVEA Polska.

Przed rokiem objął Pan stanowisko szefa NIVEA Polska. Jaką pozycję mają produkty firmy i czy dostrzega Pan jakieś zagrożenia dla marki?

NIVEA od lat cieszy się wysokim...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 23:28
StoryEditor
Sieć Netto dzięki poolingowi opakowań zwrotnych mocno zredukowała emisję CO2
Dyskont Netto 3.0 w koncepcie convenience w Szczecinie (Netto Polska)

W 2019 roku Netto wprowadziło do swojego łańcucha dostaw usługi poolingowe w zakresie opakowań zwrotnych jako element systemu gospodarki obiegu zamkniętego. Dzięki temu sieci udało się zredukować od tego czasu emisję CO2 do atmosfery już o ponad 13 tysięcy ton, co przekłada się na zrównoważenie emisji spalin ponad 2 tysięcy aut osobowych. To odpowiednik „pracy”, którą wykonują w tym zakresie 173 hektary lasu.

- Jest to efekt poszukiwania przez Netto nowych rozwiązań, które pozwolą naszej sieci działać w bardziej zrównoważony sposób. To niezwykle ważny element filozofii całej Grupy Sa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 09:09
StoryEditor
W której sieci sklepów czeka się najdłużej w kolejce? Co dają kasy samoobsługowe? I dlaczego Dino ma z tym problem? Klienci podzielili się swoimi odczuciami
Kolejka do stoiska mięsnego w sklepie (wiadomoscihandlowe.pl/AK)

Aldi i E.Leclerc to dwie sieci, w których klienci pozytywnie oceniają czas spędzony w kolejce. Na dnie zestawienia znalazła się Biedronka.

Dane pochodzą z platformy Webankieta i bazują na analizach ponad 23 tys. opinii z Google Reviews. Zastosowano skalę, w której wartość -1 oznacza najbardziej krytyczny stosunek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2024 00:33