22.10.2020 / 15:46
StoryEditor

Mark Smith, dyrektor Natrue: Zielone oświadczenia czy greenwashing? Kosmetyki naturalne potrzebują przejrzystości

Mark Smith, dyrektor generalny, NATRUE – The International Natural and Organic Cosmetic (fot. mat. pras.)
Mark Smith, dyrektor generalny Natrue – Międzynarodowego Stowarzyszenia Kosmetyków Naturalnych i Organicznych, będzie gościem 8. Forum Branży Kosmetycznej. „Zielone oświadczenia czy greenwashing? Potrzeba większej przejrzystości dla konsumentów w ramach zielonej transformacji” – to tytuł wykładu, w którym Mark Smith będzie mówił o regulacjach dotyczących kosmetyków naturalnych i planowanych zmianach w europejskim ustawodawstwie. Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się w formule online. Trwa rejestracja!

– Europejski przemysł kosmetyczny podlega ścisłym regulacjom poprzez zharmonizowany zestaw przepisów. Chociaż oświadczenia dotyczące produktów są regulowane i nie mogą wprowadza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 21:49
StoryEditor
Właściciel Biedronki pokazał wyniki! Zysk netto Jeronimo Martins zmalał o jedną piątą
Pedro Soares dos Santos, dyrektor generalny Grupy Jeronimo Martins (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Sprzedaż właściciela Biedronki, czyli Grupy Jeronimo Martins, wzrosła w 2024 r. o 9,3 proc. do poziomu 33,46 mld euro. Firmie udało się także pokazać wzrost sprzedaży porównywalnej (LfL), o skromne 0,6 proc. Znacznie stopniał natomiast zysk netto.

Rok wcześniej przychody Jeronimo Martins sięgały 30,61 mld euro. Oznacza to, że w 2024 r. grupie udało się poprawić sprzedaż o niespełna 2,9 mld euro.

Wynik EBITDA wła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 11:06
StoryEditor
Biedronka 2024 w liczbach. Aktywność promocyjna, program lojalnościowy, marki własne, ekspansja i modernizacje sklepów
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć Biedronka przy okazji prezentacji wyników finansowych za 2024 r. przedstawiła dane liczbowe, opisujące aktywność promocyjną, rozwój marki własnej oraz rozwój sieci sklepów i modernizacje istniejących placówek.

Lojalność i promocje

W 2024 r. program lojalnościowy Moja Biedronka miał ponad 20 mln aktywnych użytkowników, z czego ponad 13 mln korzystało z aplikacji mobilnej, a pozost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 19:22