30.09.2021 / 08:10
StoryEditor

Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe Unilever: Nasz e-commerce rośnie dużo dynamiczniej niż rynek

Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe w firmie Unilever (Unilever Polska)
W Unilever Polska tempo wzrostu kanału e-commerce było zdecydowanie najszybsze wśród krajów, w których Unilever operuje w internecie. - Cały czas rośniemy bardzo dynamicznie i dużo dynamiczniej niż rynek - mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Łukasz Kuczkowski, Head of e-Commerce Poland & East Europe w firmie Unilever.

Ile czasu trwało w firmie Unilever wdrożenie rozwiązań pozwalających na uruchomienie i rozwój sprzedaży online?

Pierwsze kroki Unilever w e-commerce sięgają 2017 roku, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 21:07