03.04.2023 / 11:42
StoryEditor

Lotte Wedel próbuje swoich sił w nowej branży. Potentat w produkcji czekolad angażuje się w tworzenie kosmetyków

Seria czekoladowych kosmetyków marki OnlyBio, stworzona we współpracy z firmą Lotte Wedel trafiła do sprzedaży w drogeriach Rossmann
Pod koniec ubiegłego roku, podczas rozmowy z redakcją „Wiadomości Handlowych” Maciej Herman, CEO Lotte Wedel przyznał, że firma pracuje nad rozwojem kooperacji z innymi producentami, wzorowanej na tej, jaką Lotte Wedel nawiązało z Horteksem, tworząc lody. Okazuje się, że ta współpraca może wykroczyć poza branżę spożywczą. 

Maciej Herman, CEO Lotte Wedel, poinformował w mediach społecznościowych, że od ostatniego weekendu (1-2 kwietnia) w drogeriach sieci Rossmann dostępna jest inno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:40
StoryEditor
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami
Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Logistyka ostatniej mili to kluczowe wyzwanie dla e-grocery. Problemem jest kontrola kosztów i zachowanie efektywności, a także niedobór pracowników – mówił Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Łukasz Turczyński, główny menedżer do spraw dostaw w Bolt Polska, był uczestnikiem debaty "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 10:30
StoryEditor
Dino, Żabka, Eurocash i właściciel Biedronki ofiarami Donalda Trumpa. Pogrom na giełdach, inwestorzy reagują bardzo nerwowo
Poniedziałkowa sesja na warszawskiej giełdzie rozpoczęła się fatalnie (fot. Shutterstock)

Indeks WIG20 spadł na otwarciu poniedziałkowej sesji na warszawskiej giełdzie aż o ponad 6 proc. Czerwienią zalały się także parkiety w innych krajach - to efekt obaw inwestorów przed globalną recesją, którą mogą wywołać działania prezydenta USA Donalda Trumpa. Sprawdziliśmy, jak mocno "obrywają" dziś sieci handlowe.

Około 1,5 godz. po starciu handlu na giełdzie w Warszawie, akcje Dino tanieją o 4,17 proc., a papiery Żabka Group sprzedawane są po 2,89 proc. taniej. Eurocash traci na war...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 12:28