07.01.2022 / 15:21
StoryEditor

Lidl i Biedronka ograniczyły wydatki na reklamę telewizyjną przed świętami 2021

Sklep sieci Lidl (Lidl)
Wydatki korporacji na reklamę telewizyjną wyniosły w grudniu 2021 roku ponad 3,11 mld zł wobec 3,08 mld zł rok wcześniej – wynika z danych firmy Nielsen. W mediach aktywniej reklamowały się sieci elektromarketów, natomiast dwie sieci dyskontów, które regularnie znajdują się na liście największych reklamodawców, ograniczyły swoją obecność w telewizji.

W grudniu 2021 roku największym reklamodawcą telewizyjnym był Aflofarm, którego wydatki według stawek cennikowych wyniosły 138,7 mln zł, o prawie 42 mln zł mniej niż rok wcześni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 18:47
StoryEditor
"Pizzowy" wskaźnik potencjału zakupowego Polaków Pyszne.pl. Czy stać nas na większe zakupy w fast-foodach?

Mimo wyzwań związanych z inflacją i rosnącymi kosztami energii, Polaków stać na coraz więcej dań z restauracji – indeks Pyszne.pl pokazuje, że siła nabywcza konsumentów systematycznie rośnie od początku 2024 roku, a sytuacja w branży gastronomicznej się stabilizuje. Jak wskazują eksperci, sytuacja może jednak ulec zmianie między innymi z uwagi na… zmiany klimatu.

Dzięki znacznemu udziałowi w rynku dostaw jedzenia Pyszne.pl może obserwować i analizować, jak zmieniają się tendencje zakupowe Polaków w zestawieniu ze wskaźnikami gospodar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 10:34
StoryEditor
Allegro rozpoczyna współpracę z DHL. Projekt Delivery dysponuje już ponad 26 tys. punktów odbioru w całej Polsce
DHL dołącza do programu Allegro Delivery (fot. mat. prasowe)

Klienci mogą już korzystać z usług Allegro Delivery z dostawą do punktów odbioru oraz dostaw kurierskich realizowanych przez DHL eCommerce. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Allegro Delivery - dotychczas oferujące dostawy do sieci Orlen Paczka i Allegro One - rozszerza sieć punktów odbioru do ponad 26 tys. w całej Polsce.

– Allegro Delivery to jeden z filarów naszej strategii rozwoju w Polsce. Dzięki współpracy z takimi partnerami jak DHL eCommerce czy Orlen Paczka znacząco zwiększamy zasięg i wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 21:40