04.07.2019 / 12:00
StoryEditor

Krzysztof Górny, prezes EDG: Rynek chemii domowej zmierza w stronę ekologii

Krzysztof Górny, prezes Europe Distribution Group podczas Kongresu Rynku FMCG 2019 (fot. Wiadomości Kosmetyczne)
Na rynku chemii domowej – nie tylko w Polsce, ale i w Europie oraz na świecie – coraz większym zainteresowaniem konsumentów cieszą się produkty związane z ekologią – mówił Krzysztof Górny, prezes Europe Distribution Group podczas Kongresu Rynku FMCG 2019.

Proszek do prania Mr. Ziggi idealnie wpisuje się w bieżące trendy. Jest ekologiczna, a do tego biobójczy. Oferuje więc połączenie ekologii z dezynfekcją. – Jesteśmy pierwszą fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 17:53
StoryEditor
Jaja za pomoc wojskową i finansową? Ukraina oferuje swoje zasoby naturalne za gwarancje bezpieczeństwa ze strony USA
Jajami w Rosję? (Pixabay)

Ukraina jest gotowa eksportować jaja do USA, aby otrzymać pomoc finansową i wojskową. Ukraińscy urzędnicy pracują nad kontrpropozycją, która dałaby Waszyngtonowi większy dostęp do zasobów naturalnych kraju w zamian za wzmocnienie gwarancji bezpieczeństwa USA dla Ukrainy. Jaja kurze mogą być ważnym wabikiem ze względu na sytuację rynkową w Stanach.

Nieprzewidywalna polityka administracji Donalda Trumpa w kwestii zakończenia wojny Rosji z Ukrainą skutkuje zaskakującymi propozycjami ze strony zaatakowanego kraju. Jak in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 09:24
StoryEditor
Carrefour otwiera sklep w nowym formacie. Czym jest nowy koncept "300"? To ma być broń na dyskonty
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie pierwszy sklep w nowym formacie "300", zajmujący powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Jak wygląda i czym wyróżnia się koncepcja?

Placówka mieści się przy ul. Żupniczej 16 na Pradze Południe. Mimo niewielkiej przestrzeni handlowej, sklep oferuje 6000 produktów. Jak informuje firma,nowy format ma przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:26