13.10.2016 / 12:34
StoryEditor

Konflikt Tesco z Unileverem. Znane produkty znikają z półek

Dave Lewis, prezes Grupy Tesco (fot. Tesco plc)
Tesco oraz koncern Unilever nie potrafią dojść do porozumienia w zakresie cen, po których sieć handlowa kupować ma niektóre wyroby od międzynarodowego producenta - donosi BBC. W rezultacie niektóre marki produktów, takie jak Ben & Jerry‘s, Surf, Hellmann‘s, Marmite czy Pot Noodles, zniknęły z półek sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii.

Sprawa jest szczególnie ciekawa z tego powodu, że Dave Lewis, obecny prezes Tesco, przed podjęciem pracy w sieci handlowej przez 27 lat związany był właśnie z Unileverem. Trafił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 09:29
StoryEditor
Bricomarché wdraża do swoich sklepów nowe technologie. Ruszyły kluczowe testy
Sklep sieci Bricomarché (fot. Konrad Kaszuba)

Sieć Bricomarché, rozwijana w Polsce przez Grupę Muszkieterów, rozpoczęła testy mające na celu implementację systemu SAP w swoich sklepach. Jest to kolejny etap największego i najbardziej kompleksowego wdrożenia technologiczno-biznesowego w historii marki.

W poniedziałek 27 stycznia, sieć Bricomarché oficjalnie rozpoczęła wdrażanie systemów SAP do swoich sklepów. Testy poprzedziła uroczystość, w której wzięło udział kilkadziesiąt ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 11:39
StoryEditor
Nowa aplikacja Pyszne.pl podąża za zmianami platformy JustEat Takeaway.com we wszystkich krajach europejskich
Jest już nowa wersja aplikacji Pyszne.pl. Wprowadza szereg innowacji (fot. Pyszne.pl)

Od 20 stycznia br. nowa wersja aplikacji Pyszne.pl jest stopniowo udostępniana użytkownikom. Proces wdrażania potrwa ponad 3 tygodnie. Wiemy, jakie wprowadzono zmiany.

Pyszne.pl wprowadza nową aplikację, która ma podnieść komfort zamawiania produktów i dań online. Odświeżona platforma oferuje intuicyjny interfejs i rozbudowaną ofertę, jak i sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:55