28.11.2018 / 09:36
StoryEditor

Kimberly-Clark rozmyśliło się ze sprzedaży biznesu w Europie

Firma zdecydowała, że jej europejski oddział nie jest już na sprzedaż (Fot. Kimberly-Clark)
Koncern Kimberly-Clark  zdecydował, że nie będzie sprzedawać europejskiego oddziału firmy, gdyż oferta, jaką firma otrzymała za odnogę, do której należy popularna marka papieru toaletowego Scottex była dużo niższa niż oczekiwany miliard euro.

Źródła podają, że przewidywana transakcja miała być na kwotę 1,2 mld euro, ale pewne czynniki, w tym problemy z procesem Brexitu, spowodowały znaczące obniżenie jej do o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 18:36
StoryEditor
Lidl uruchomił sklep na TikToku. Nie zgadniecie, co sprzedaje na TikTok Shop!
Lidl uruchomił sklep na TikToku (fot. Shutterstock, fotomontaż: wiadomoscihandlowe.pl)

Lidl po raz kolejny zaskakuje swoich klientów innowacyjnym podejściem do sprzedaży. Sieć stała się pierwszym supermarketem w Wielkiej Brytanii, który uruchomił własny sklep na platformie TikTok Shop. Na początek Lidl wprowadził do sprzedaży specjalny zestaw dla fanów wysokobiałkowej diety, który można kupić za jedyne 5 funtów – choć jego wartość rynkowa jest ponad sześciokrotnie wyższa.

Lidl zdecydował się na odważny krok, wchodząc na rynek e-commerce poprzez jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych. 

Produkty wysokoproteinowe Lidla na To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 09:12
StoryEditor
Kiedy Blik zbliżeniowy będzie dostępny dla użytkowników iPhone’ów? Wszystko wskazuje na to, że już niedługo
Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

Blik pracuje obecnie nad kilkoma kluczowymi projektami. Jednym z nich jest możliwość płatności zbliżeniowej Blikiem na iPhone‘ach. Znamy szczegóły postępu prac nad tym rozwiązaniem.

Blik właśnie skończył 10 lat i jest jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w Polsce. W ciągu tej dekady użytkownicy wykonali 7 mld transakcji, a ich łączna wartość zbli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 03:37