Eksperci JCos wybierają wyłącznie starannie wyselekcjonowane marki, które spełniły ważne kryteria jakościowe i są dostosowane do potrzeb zachodnich konsumentów. JCos jest domem dla wiodących japońskich produktów, które dotychczas nie były szeroko dystrybuowane na świecie. Ich sprzedaż ograniczała się wyłącznie do rynku japońskiego lub azjatyckiego.
J-Beauty to trend wywodzący się z Japonii, zyskujący na popularności wraz ze zwracaniem się konsumentów ku minimalizmowi, a w praktykach pielęgnacyjnych ku myśleniu o urodzie przez pryzmat zdrowia.
Gdy myślimy o urodzie japońskich kobiet, mamy przed oczami nienaganną, jasną i rozświetloną cerę oraz piękne włosy. To efekt systematycznej rutyny pielęgnacyjnej, na którą składają się poszczególne kroki wykonywane w odpowiedniej kolejności. U podstaw dbania o skórę leży kilkuetapowe oczyszczanie, nawilżanie i ochrona przeciwsłoneczna. Celem jest promienna, zdrowa cera. Piękne włosy to efekt używania kosmetyków opartych na naturalnych składnikach, nawilżania i rozpieszczania dobroczynnymi olejkami o właściwościach aromaterapeutycznych.
J-Beauty opiera się na połączeniu współczesnej nauki i natury. Choć wykorzystuje najnowocześniejsze technologie, sięga do starożytnych praktyk, które reprezentowały holistyczne podejście do pielęgnacji. Piękny wygląd to wynik życiowej równowagi. Dziś te praktyki powracają, a takie myślenie staje się nam coraz bliższe. Poszukujemy balansu, odskoczni od pędzącego świata, spokoju, który daje kontakt z naturą czy praktykowanie mindfulness. W kontrze do inwazyjnych zabiegów estetycznych na znaczeniu zyskują rytuały jogi twarzy, a hitem staje się masaż Kobido. Relaks zapewniamy sobie sami, wprowadzając do domów rytuały spa – masaże olejkami i aromatyczne kąpiele. Wszystko po to, by czuć się dobrze ze sobą.
Taka jest też filozofia marki JCos (Japanese Cosmetics), stworzonej w Stanach Zjednoczonych. Pomysłodawczynią marki jest Ines Rosa, która jest także założycielką i szefową polskiej firmy dystrybucyjnej "Sense and Body" oraz współwłaścicielką amerykańskich Sentique International i JCos International. „W JCos wierzymy, że piękno to nie tylko wizerunek. Ważne jest to, jak się czujesz, jaki tryb życia prowadzisz, jak dbasz o zdrowie. Funkcjonowanie w zgodzie z filozofią JCos wykracza poza samo używanie naszych produktów – to styl życia oparty na trosce o siebie i celebrowaniu chwili" - mówi Ines Rosa.
JCos ma w swoim portfolio produkty do pielęgnacji twarzy i włosów, a także jedwabne akcesoria. Kosmetyki są przyjazne dla środowiska. Produkty nie zawierają syntetycznych barwników, olejów mineralnych, parabenów, ropopochodnych środków powierzchniowo czynnych, krzemu, talku ani siarczanów. Opakowania są ekologiczne, nadają się do wielokrotnego napełniania i recyklingu.
Kosmetyki JCos można kupić w drogeriach Hebe, w sklepie internetowym hebe.pl oraz w aplikacji Hebe. To z tym partnerem marka obecnie buduje swoje portfolio w Polsce i krajach sąsiadujących.