21.11.2021 / 09:56
StoryEditor

Henkel ze wzrostem sprzedaży po trzech kwartałach. Kosmetyki pod kreską

Nowa linia produkcyjna w fabryce Henkel Polska w Raciborzu (mat. prasowe)
Firma Henkel opublikowała wyniki finansowe po trzech kwartałach obecnego roku. Przychód firmy wyniósł 15,01 mld euro i był większy o 3,7 proc. w stosunku rocznym. W samym tylko ostatnim kwartale firma wygenerowała przychód na poziomie 5,09 mld euro, co oznacza roczny wzrost na poziomie 1,9 proc.

Biorąc pod uwagę wzrost organiczny Henkel urósł po trzech kwartałach o 8,6 proc., a patrząc tylko na sam trzeci kwartał widzimy, że przychód firmy zwiększył się o 3,5 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 13:17
StoryEditor
Konsumenci wrócili do nastrojów przedpandemicznych. Nadal są zaniepokojeni sytuacją w Ukrainie

Listopadowe badanie GfK – An NIQ Company pokazuje, że Polscy konsumenci są w całkiem niezłych nastrojach, chociaż druga połowa roku to niewielki spadek. W przypadku pozostałych krajów UE nastroje są zdecydowanie gorsze, ale wyraźnie się poprawiają.

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK – An NIQ Company, czyli wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, w listopadzie 2024 r. wyniósł -1,2 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 22:59
StoryEditor
Jaki pomysł wygrał pierwszy Ideathon Nestle?
Prof. Anna Dąbrowska_Członkini Rady Programowej Ideathon #NestleDlaNauki, fot. Nestle Polska

Podczas pierwszej edycji Ideathonu #NestleDlaNauki, organizowanego przez Nestlé Polska, wyłoniono zespół, który zaprezentował najbardziej innowacyjne rozwiązanie w dziedzinie rolnictwa regeneratywnego. Zwycięzcami zostali studenci ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, którzy wywalczyli pakiet akceleracyjny Foodtech.ac o wartości 19 000 zł.

W Ideathonie, zorganizowanym przez Nestle Polska na terenie warszawskiej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w dniach 22-24 listopada, wzięło udział 12 zespołów z dziewięciu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. grudzień 2024 16:09