24.02.2017 / 11:54
StoryEditor

Henkel notuje rekordowe przychody ze sprzedaży

Hans Van Bylen, prezes zarządu firmy Henkel (materiały prasowe, Henkel)
Koncern Henkel zanotował w 2016 r. 3,5-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży, których wartość sięgnęła 18,714 mld euro (w ujęciu organicznym o 3,1 proc.). Organiczny wzrost sprzedaży producenta chemii gospodarczej i kosmetyków na rynkach wschodzących sięgną 6,8 proc., zaś zysk operacyjny był na poziomie 3,172 mln euro,  co oznacza wzrost o 8,5 proc.

- Henkel zamyka rok 2016 z bardzo dobrymi wynikami. Mimo trudnych warunków rynkowych, kolejny raz wypracowaliśmy rekordowe wyniki  przychodów ze sprzedaży i zysku oraz zrea...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 14:17
StoryEditor
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów obecnie przyciąga kupujących?
Polacy odwracają się od supermarketów. Jaki format sklepów przyciąga najwięcej kupujących? (fot. Shutterstock)

Najnowsze badanie Proxi Cloud dotyczące zmiany ruchu w sklepach spożywczych było prowadzone w takich sieciach jak Lidl, Biedronka, Żabka, Dino, Netto, Carrefour, Aldi czy Kaufland. Który format najbardziej przyciągał klientów, a które formaty ich straciły?

Ostatnie słabe wyniki konsumpcji odzwierciedlają również badania Proxi Cloud dotyczące ruchu w sklepach spożywczych. Dane pokazują wyraźny spadek liczby klientów w dyskontach, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 08:56
StoryEditor
Lisek straszy Biedronką. Kurierzy dostarczają zakupy na Halloween... w stroju biedronki i z paletą w ręku
Kurier Liska nabijający się z Biedronki (fot. mat. prasowe)

Lisek przygotował na Halloween nietypową akcję marketingową, a mianowicie... straszenie Biedronką. Firma specjalizująca się w ekspresowych dostawach zakupów spożywczych śmieje się z dyskontera, w tym z "paletozy" w jego sklepach.

Lisek.app z okazji Halloween dostarcza zamówienia wybranym klientom w stroju biedronki - z paletą. "Przebranie jest humorystycznym nawiązaniem do internetowych żartów doty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:33