04.03.2017 / 19:55
StoryEditor

Cosmia by Auchan nowa linia kosmetyków sieci Auchan

Cosmia by Auchan - nowa linia kosmetyków dostępna w sklepach Auchan w Polsce (materiały własne)
Cosmia by Auchan, tak nazywa się nowa linia kosmetyków dla kobiet, którą wprowadza właśnie do sklepów sieć Auchan Retail Polska. Operator chce wykorzystać do wypromowania marki zbliżający się Dzień Kobiet.

W hipermarketach Auchan, w ramach działu z kosmetykami i produktami higienicznymi pojawiło się nowe stoisko z ofertą kosmetyków pod marką Cosmia by Auchan. Cosmia, to marka na w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:20
StoryEditor
Globalny rynek wódki. Czy polskie marki wciąż się liczą?
Smirnoff, Absolut i Żubrówka nadal dominują na rynku wódki – potwierdza najnowszy raport magazynu "The Spirits Business". Chociaż w rankingu sprzedaży wódek niewiele się zmieniło w porównaniu z poprzednim rokiem, to na dalszych pozycjach można zaobserwować pewne przetasowania.

Według danych Euromonitor International, na które powołuje się magazyn "The Spirits Business", w 2023 r. najwyższą sprzedaż zanotowała wódka pod należącą do Diageo marką Smi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 15:34
StoryEditor
Małgorzata Piekarska, Auchan: Proces zakupowy zaczyna się dużo wcześniej niż wizyta w sklepie
Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska na Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dla polskich konsumentów cena produktu jest szczególnie ważna przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Musimy odpowiadać na te oczekiwania. Nie jest jednak tak, że tylko cena się liczy – mówiła Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Małgorzata Piekarska zwróciła uwagę choć Polacy przykładają dużą wagę do cen produktów, to na zakupach oczekują także inspiracji i pomocy przy wyborze właściwej dla nich oferty....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 12:24