19.12.2016 / 14:24
StoryEditor

Zakaz reklamy leków OTC i suplementów diety spowoduje spadek sprzedaży o 1,6 mld zł

(fot. Pixabay/wolna licencja)
Skutkiem wprowadzenia zakazu reklamy OTC i suplementów diety będzie skurczenie siękrajowego rynku farmaceutycznego o ok. 12,9 proc. oraz zmniejszenie wpływów budżetowych z tytułu podatków o ok. 63 mln zł - alarmuje Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, który przygotował raport nawiązujący do wyników prac i rekomendacji powołanego przez ministra zdrowia w czerwcu br. Zespołu ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych.

Największe kontrowersje budzi wyartykułowana w roboczej wersji raportu rekomendacja wprowadzenia w Polsce całkowitego zakazu reklamy leków dostępnych bez recepty, wyrobów medyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.01.2025 / 08:12
StoryEditor
Rafał Trzaskowski z wizytą w jednej z dużych firm z branży FMCG. Kandydat na prezydenta RP spotkał się z Dariuszem Sapińskim, prezesem Mlekovity
Dariusz Sapiński, prezes grupy kapitałowej Mlekovita i Rafał Trzaskowski, kandydat na prezydenta RP (fot. za X/@trzaskowski_)

W pierwszym dniu oficjalnej kampanii wyborczej Rafał Trzaskowski zawitał nie tylko do sklepu sieci Chorten. Kandydat na prezydenta RP 16 stycznia odwiedził także potentata w mlecznej branży, czyli firmę Mlekovita.

"Rolą prezydenta jest także wspieranie polskich liderów gospodarczych i ich produktów na świecie. Także na tym polega patriotyzm gospodarczy” - napisał Rafał Trzaskowski w serwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 18:13
StoryEditor
Grupa Kapitałowa Specjał powiększyła się o prawie 800 sklepów! Ile placówek już zrzesza?
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał (fot. mat. prasowe)

Grupa Kapitałowa Specjał, w skład której wchodzą Rabat Detal, Nasz Sklep i Livio, odnotowała w 2024 roku dynamiczny rozwój. Zarządzane przez nią sieci powiększyły się łącznie o 788 sklepów, co dało wynik 13 597 placówek handlowych na koniec minionego roku.

Sam Rabat Detal zamknął 2024 rok z imponującymi wynikami, osiągając liczbę 3000 sklepów. Rok ten przyniósł także nowe rozwiązania technologiczne, wsparcie franczyzobiorców dotkn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 11:44