20.01.2021 / 11:40
StoryEditor

Robert Lewandowski wśród głównych udziałowców firmy Bio-Lider

Robert Lewandowski (Facebook)
Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski Robert Lewandowski znalazł się wśród założycieli firmy Bio-Lider, w której objął jedną trzecią udziałów. Przedsiębiorstwo ma specjalizować się w rozwiązaniach z obszaru środowiska, rolnictwa i roślin.

Przedstawiciele firmy poinformowali na portalu społecznościowym Linkedin, że produkty dostępne dotąd w ofercie w sieci Procam, teraz dystrybuowane będą pod szyldem „Bio-Lider na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 63% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 12:19
StoryEditor
Większa sprzedaż, mniej transakcji. Mamy najnowsze wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych
Polska Izba Handlu opublikowała wyniki badań dotyczące grudniowej sprzedaży FMCG w sklepach małoformatowych (fot. Shutterstock)

Polska Izba Handlu oraz firma badawcza CMR Panel opublikowały wyniki badań dotyczące grudniowej sprzedaży FMCG w sklepach małoformatowych - rozumianych jako suma dużych, średnich i małych sklepów spożywczych, a także stacji benzynowych oraz sklepów alkoholowych. Eksperci wskazują, że odnotowano niewielki wzrost wartości sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w 2023 r. Jednocześnie zwracają uwagę na spadek liczby transakcji.

Jak wynika z danych Polskiej Izby Handlu i CMR Panel, w grudniu 2024 roku wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była o 2 procent wyższa niż dwanaście miesięcy wcześniej. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 11:24
StoryEditor
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App: W tym roku w Lisku wydarzy się rewolucja [WYWIAD]
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

- Osiągamy dynamiczny wzrost na poziomie 50–60 proc. rocznie i nie zamierzamy spowalniać tego tempa. Naszym celem jest dojść do poziomu 1 mld zł sprzedaży w ciągu najbliższych czterech-pięciu lat - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app

Co będzie priorytetem Liska w 2025 r.? Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

Nasze plany są ambitne. Zamierzamy mocno skupić się na pracy nad asortymentem, w tym rozsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 09:35