Branża akcesoriów do sprzątania przeżywa rozkwit. Na rynku znajdziemy wiele pomocnych narzędzi, które ułatwiają tę czynność. Dla detalistów ważne jest zatem, by wyróżnić się swoją ofertą, dobierając odpowiedni asortyment.
Pomóc w tym może najnowsze międzynarodowe badanie konsumenckie poświęcone rynkowi akcesoriów do sprzątania. Jego wyniki zostaną przedstawione podczas zbliżającego się wydarzenia „Cleaning Partnership Summit” 9 czerwca 2021 roku. Konferencja będzie miała charakter międzynarodowy.
Osobom, które zarejestrują się na wydarzenie (www.york.eco) zostanie udostępniony raport „Wpływ trendów ekologicznych i pandemii COVID-19 na zachowania konsumentek na rynku akcesoriów do sprzątania.”, pokazujący zmiany w podejmowaniu decyzji zakupowych w kategorii akcesoriów służących do utrzymania czystości.
Raport szeroko omawia m.in. aspekt ekologii (pochodzenie surowców wykorzystywanych przy produkcji) na tle sytuacji epidemiologicznej. Pandemia zmieniła i nadal zmienia nasze nawyki mocno wpływając na zachowania konsumenckie. Wnioski zawarte w raporcie zostały wyciągnięte na podstawie badania konsumentów przeprowadzonych w trzech krajach – w Polsce, Niemczech i Rosji. Według respondentów naturalny surowiec to główny wyznacznik produktów ekologicznych.
Osoby badane uznały także za ekologiczne produkty, których można używać dłużej od standardowych. Dodatkowo we wszystkich badanych krajach widać podobną skłonność (około 60 proc.) do zakupu droższych produktów z bardziej przyjaznych dla środowiska materiałów. O tym jakie znaczenie ma trend wykorzystania naturalnych surowców i ergonomii oraz ceny końcowej produktu, opowiedzą prelegenci podczas czerwcowego spotkania. Będą to przedstawiciele świata nauki i biznesu.
W programie zaplanowano debatę, podczas której poruszone zostaną kluczowe zagadnienia branżowe. Eksperci odpowiedzą także na pytania jak tę wiedzę wykorzystać w biznesie, jak zarządzać kategorią produktową w sklepie i odpowiednio reagować na nowości rynkowe. Zdecydowanie więcej wniosków z przeprowadzonego badania będziemy mogli poznać już w trakcie zbliżającego się wydarzenia.
Formuła spotkania, poza możliwością uzyskania praktycznych informacji i debaty online, pozwoli uczestnikom na zadawanie pytań prelegentom. Dodatkowo przewidziane są indywidualne konsultacje biznesowe z ekspertami YORK, podczas których każdy zarejestrowany uczestnik będzie miał okazję porozmawiać o rozwiązaniach jego aktualnych problemów biznesowych.
Wydarzenie jest adresowane do właścicieli i przedstawicieli dużych sieci handlowych, hurtowni, sklepów stacjonarnych, sklepów internetowych, category managerów oraz decydentów zakupowych.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.york.eco, na której znajdują się szczegóły dotyczące wydarzenia, w tym program oraz sylwetki ekspertów. Na stronie konferencji zostanie udostępniona transmisja online.
Patronem medialnym konferencji jest Wydawnictwo Gospodarcze, do którego należą tytuły Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne.