24.10.2018 / 12:59
StoryEditor

Jadalne opakowanie zastąpi foliówki?

(fot. www.instagram.com/make_grow/)
Polska projektantka Róża Rutkowska wpadła na pomysł wykorzystania kombuchy, czyli tzw. herbacianego grzyba, jako opakowania. Cienki i przezroczysty przypomina na pierwszy rzut oka foliówkę. Po wykorzystaniu można go jednak wyrzucić na kompost lub zjeść – podaje „Fakt”.

Nowe opakowanie pod nazwą SCOBY (Symbiotic Culture Of Bacteria and Yeast) ma zastąpić folię spożywczą, plastikowe pojemniki i inne rzeczy, które do 2021 r. mają zniknąć z krajów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2024 / 09:56
StoryEditor
Ruch w sieciach handlowych zwiększa się. Który kanał ma największe wzrosty?
Rośnie ruch w sklepach (fot. Shutterstock)

W pierwszym półroczu ruch w monitorowanych przez Proxi.cloud placówkach handlowych wzrósł o 5,5 proc. w stosunku rocznym. Najbardziej zwiększył się w hipermarketach – o 10,4 proc. Zwiększyła się też liczba unikalnych użytkowników.

Biorąc pod uwagę poszczególne formaty, ruch najbardziej zwiększył się w hipermarketach, bo o 10,4 proc. Dalej w zestawieniu są sieci convenience ze wzrostem o 9,2 proc., dyskon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 19:13
StoryEditor
Rozwiązania, które uchronią polską branżę e-commerce przed nieuczciwą chińską konkurencją jeszcze tej jesieni – obiecuje wiceminister rozwoju i technologii
Ministerstwo Rozwoju i Technologii wspólnie z Ministerstwem Finansów mają na jesieni przedstawić pakiet rozwiązań chroniących krajowych przedsiębiorców handlujących w internecie przed nieuczciwymi praktykami ze strony chińskich gigantów (fot, Shuttersttock)

Jesteśmy za konkurencją, ale na równych zasadach – podkreślił Ignacy Niemczycki. Z ust wiceministra rozwoju i technologii padły też konkretny w sprawie daty przedstawienia pakietu rozwiązań chroniących krajowy rynek e-commerce przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez chińskich gigantów.

Jak już pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl rząd Donalda Tuska zapowiada, że chce walczyć z nieuczciwą konkurencją na rynku e-commerce ze strony chińskich gigantó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2024 06:32