29.04.2020 / 17:00
StoryEditor

Biedronka zostawiła na lodzie dostawców przemysłówki. Firmy w tarapatach [TYLKO U NAS]

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)
Do naszej redakcji dotarła informacja, że sieć Biedronka zawiesiła w kwietniu do odwołania przyjmowanie dostaw z kategorii non-food, pozostawiając swoich dostawców w bardzo trudnej sytuacji. Sieć tłumaczy, że ze względu na zaistniałą sytuację chce zapewnić klientom przede wszystkim towary pierwszej potrzeby. Nie przeszkodziło jej to jednak zorganizować akcji promocyjnej, podczas której „z powodu błędu” klienci kupowali sprzęt elektroniczny i AGD za grosze.

Chcący zachować anonimowość pracownik głównego magazynu Jeronimo Martins zaniepokoił się losem dostawców. „Znam dosyć dobrze dostawców i ich problemy, jakie spowodowało Jeronimo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 09:24
StoryEditor
Carrefour otwiera sklep w nowym formacie. Czym jest nowy koncept "300"? To ma być broń na dyskonty
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)fot. Przemyslaw Blechman
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘materiały prasowe
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)
Carrefour w nowym formacie ‘300‘ (fot. materiały prasowe)

Carrefour Polska otworzył w Warszawie pierwszy sklep w nowym formacie "300", zajmujący powierzchnię 300 metrów kwadratowych. Jak wygląda i czym wyróżnia się koncepcja?

Placówka mieści się przy ul. Żupniczej 16 na Pradze Południe. Mimo niewielkiej przestrzeni handlowej, sklep oferuje 6000 produktów. Jak informuje firma,nowy format ma przys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 16:43
StoryEditor
Ikea otwiera pierwszy autonomiczny sklep w Londynie. Jakie korzyści może osiągnąć szwedzka firma dzięki takiemu rozwiązaniu?
Ikea otwiera pierwszy autonomiczny sklep w Londynie (fot. linkedin.com)

Szwedzka marka Ikea oficjalnie uruchomiła swój pierwszy autonomiczny mikrostore w Londynie, który oferuje obsługę grab-and-go. To innowacyjne rozwiązanie powstało dzięki współpracy z Reckon.ai – firmą rozwijającą technologie sztucznej inteligencji i analityki komputerowej w handlu detalicznym.

Ana Pinto, CEO Reckon.ai, nie kryje entuzjazmu. "To ogromny krok naprzód dla autonomicznego handlu i rewolucji w branży gastronomicznej. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie i wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 21:15