17.10.2019 / 13:32
StoryEditor

Rodzime znaczy lepsze. Polacy gotowi płacić więcej za naszą żywność

Polacy cenią rodzimą żywność (fot. Pixabay CC0)
Ponad 60 proc. Polaków deklaruje, iż jest gotowych zapłacić więcej za rodzimą żywność wytworzoną w sposób ekologiczny,  blisko 30 proc. zwraca uwagę na polskie pochodzenie produktu, a aż 94 proc. uważa, że polskie towary smakują lepiej. Takie są wyniki pierwszego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitoring Opinii.

Coraz częściej rodzime towary stają się polskim znakiem rozpoznawczym w innych krajach. Potwierdzają to dane Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Od początku 2019 roku. kontyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 14:21
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Gramy w innej lidze niż dyskonty, a na rynku convenience gramy sami ze sobą
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. Maciej Nowaczyk)

- W Polsce jesteśmy w wyjątkowej sytuacji. Żabka nie ma bezpośredniej konkurencji, a bariery wejścia, m.in. z powodu konieczności budowy sieci logistycznej, całego łańcucha dostaw, są dość wysokie. Ewentualne pojawienie się jakiegoś konkurenta convenience na naszym rynku byłoby bardzo trudne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka i zarazem dyrektor zarządzający spółki Żabka Polska.

Uwaga! Poniżej publikujemy fragment obszernego wywiadu, jaki redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl przeprowadziła z Adamem Manikowskim. Pełny wywiad, dostępny wyłącznie dla nas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 16:34
StoryEditor
K... kurczę jakie to dobre. Kaufland zapowiada rozwój sztandarowej marki własnej
Kaufland zapowiada rozwój sztandarowej marki własnej (Kaufland Polska)

Kaufland Polska stawia na lokalność. Stefan Hoppe, prezes sieci, zapowiedział kolejny skok rozwojowy oferty pod marką własną K-Stąd Takie Dobre!, która odwołuje się do polskich tradycji kulinarnych. Jakie nowości zostaną wprowadzone?

Stefan Hoppe, prezes sieci Kaufland Polska zapowiedział rozwój portfolio produktów marki własnej K-Stąd Takie Dobre. Przy obecnej liczbie 270 produktów mocne zwiększenie portfel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 00:32