09.03.2020 / 09:08
StoryEditor

Purella wraz z Anną Starmach wspiera sprzedaż poprzez edukację, budowanie świadomości produktów oraz rozpoznawalność marki

(fot. materiały prasowe Purella Superfoods)
Purella rusza ze swoim najnowszym projektem edukacyjno-sprzedażowym SUPERFOODY NA CO DZIEŃ, który przez najbliższe 3 miesiące będzie wspierał działania sprzedażowe, a także będzie budował świadomość konsumentów odnośnie SUPERFOODów i zachęcał do codziennego gotowania z ich wykorzystaniem. Projekt pojawi się na kanale YT, Onet, Social Mediach oraz na ekranie kinowym.

Producent stworzył wyjątkowy program kulinarny z Anią Starmach w roli głównej "SUPERFOODy na co dzień" w ramach którego Purella będzie edukować konsumentów jak szybko, smacznie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:16