Jeśli chodzi o obecność psów w gospodarstwach domowych nasz kraj zajmuje 5. miejsce w Europie. Z kolei w przypadku kotów jesteśmy na 6. miejscu. Na utrzymanie zwierząt domowych Polacy wydają miesięcznie nawet do kilkuset zł.
Trend naturalnego żywienia zwierząt – bez konserwantów i sztucznych dodatków – to nie chwilowa moda. Wiedza na temat prawidłowego żywienia zwierząt zdążyła się już w Polsce solidnie ugruntować, co przełożyło się na trwałą zmianę w preferencjach zakupowych właścicieli psów i kotów.
Jaka karma dla zwierząt trafia w preferencje kupujących?
W tej chwili Polacy wybierają dla swoich pupili te produkty, które nie zostały nadmiernie przetworzone. W cenie jest naturalność, zarówno w smaku, zapachu, jak i kolorze. W przypadku produktów mięsnych szczególnie istotna jest też wysoka mięsność.
Przekąski dla psów i kotów z linii Vita Naturals® świetnie wpisują się te w oczekiwania kupujących. Przed wszystkim producent gwarantuje 100 proc. naturalność składników. Co więcej, zawartość mięsa w wyrobach Vita Naturals® wynosi aż 95 proc. Warto podkreślić, że są one pozbawione cukru, zbóż, sztucznych barwników spożywczych i konserwantów, jak również wzmacniaczy smaku.
Różne warianty, zawsze najwyższa jakość
W ramach linii Vita Naturals® Vitakraft przygotował dwa rodzaje przekąsek: mięsne paluszki Vita Naturals® Sticks oraz płynną przekąskę w tubce Vita Naturals® Liquid. Pierwsza z nich jest dostępna zarówno w wersji dla psów, jak i dla kotów, a druga tylko dla kotów.
Warianty smakowe obejmują wołowinę, kurczaka i łososia. Ten ostatni oznaczony jest dodatkowo certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC. Oznacza to, że łosoś pochodzi wyłącznie ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk.
Wyjątkowy aromat przekąsek Vita Naturals® Sticks jest zasługą tego, że mięso jest wędzone na drewnie bukowym. Z kolei w tubkach Vita Naturals® Liquid na koty czekają kawałki naturalnego mięsa lub ryby.
Popularność potwierdzona badaniami
Z ankiet przeprowadzonych przez Vitakraft w zeszłym roku wynika, że 83 proc. właścicieli psów kupiłoby produkty Vita Naturals® swoim pupilom. W przypadku kotów było to 77 proc. respondentów. Firma sprawdziła też reakcję czworonogów na zdrowe przysmaki Vita Naturals® Sticks – podbiły one serca 99 proc. psów i 90 proc. kotów. W przypadku Vita Naturals® Liquid, pokochało je 85 proc. kotów.
Obecnie 87 proc. właścicieli psów i 79 proc. właścicieli kotów karmi swoje zwierzęta przekąskami. Te dostarczane przez Vitakraft szczególnie dobrze wpasowują się w oczekiwania kupujących, a zwłaszcza młodej grupy docelowej o wysokiej sile nabywczej.
Firma szczególny nacisk kładzie na naturalność, przejrzystość, krótki skład oraz wysokiej jakości składniki. Nie bez znaczenia jest również atrakcyjna szata graficzna, która wyróżnia produkty Vita Naturals® na sklepowych półkach.
Misją firmy Vitakraft jest odpowiadanie – z pasją i empatią – na potrzeby zwierząt domowych oraz ich właścicieli. Przedsiębiorstwo rozwija, produkuje i sprzedaje innowacyjne produkty najwyższej jakości, dostosowane do potrzeb różnych gatunków zwierząt. Dzięki zrównoważonym procedurom Vitakraft przyczyniam się do zachowania istotnych dla życia bogactw naturalnych.