20.12.2022 / 13:54
StoryEditor

Produkty na bazie owadów „wlatują” do pierwszej ogólnopolskiej sieci sklepów

20 grudnia w strefie BIO w hipermarkecie Carrefour w centrum handlowym Westfield Mokotów stanął stand z produktami na bazie suszonych owadów marki FoodBugs (fot. materiały prasowe)
Od 20 grudnia w hipermarkecie Carrefour działającym w warszawskiej galerii Westfield Mokotów sprzedawane są produkty marki FoodBugs. Patryk Sienkiewicz, CEO firmy FoodBugs ma nadzieję, że ta współpraca po pierwsze nabierze rumieńców, a po drugie pozwoli przełamać pewne bariery. 

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, z inicjatywą nawiązania tej współpracy wyszła firma FoodBugs, która postawiła na sieć Carrefour widząc jej otwartość na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 15:39
StoryEditor
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera?
Lidl stawia na dietę planetarną. Jak wpłynie to na ofertę spożywczą niemieckiego dyskontera? (fot. Shutterstock)

Niemiecka sieć dyskontów Lidl ogłosiła ambitne plany dostosowania swojej oferty produktowej do wytycznych Planetary Health Diet (PHD) do 2050 roku. Jak wpłynie to na asortyment sklepu?

– Aby zapewnić rosnącej populacji świata zdrowe żywienie w granicach planetarnych, konieczna jest globalna zmiana nawyków żywieniowych. Lidl od lat pracuje nad tym w Niemczech w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.01.2025 / 17:34
StoryEditor
Livio może przekroczyć granicę 5 tys. sklepów już w 2025 roku. Sieć GK Specjał coraz liczniejsza
Na zdj. sklep sieci Livio (fot. mat. prasowe)

Wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Specjał sieć sklepów Livio w 2024 r. urosła o 244 sklepy. Firma chwali się, że okrągłą granicę 5 tys. placówek handlowych może przekroczyć już w bieżącym roku.

- Sytuacja na rynku jest trudna i nic nie zapowiada, żeby najbliższe miesiące miały być łatwiejsze. Mamy jednak poczucie, że trudy prowadzenia biznesu w naszej branży najmocn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. luty 2025 08:09