13.07.2020 / 11:12
StoryEditor

Polacy za obowiązkowymi kaucjami na butelki i puszki?

(fot. materiały prasowe)
Z badania UCE Research, wynika że prawie 60 proc. dorosłych Polaków chciałoby wprowadzenia obowiązkowej kaucji na butelki, a powyżej 40 proc. osób – na puszki. Ministerstwo Klimatu informuje, że trwają prace nad regulacjami w tym zakresie. 

Zdaniem ekspertów wyniki badań pokazują, że świadomość Polaków w zakresie odpowiedzialnego dbania o środowisko rośnie, tym czego obecnie potrzebujemy są – oprócz dalszej edukacj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 16:18
StoryEditor
Jysk zakończył modernizacje swoich sklepów. Średnio przebudowywał więcej niż jeden sklep dziennie

Trzyletni plan modernizacji sklepów Jysk został zakończony. Kosztował 2,6 mld zł. - Przeprowadzona inwestycja jest warta swojej ceny - uważa wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju handlu detalicznego sieci.

W 2016 roku, w Horsens w Danii przetestowano prototyp nowej aranżacji sklepu Jysk. Był to początek tzw. Store Concept 3.0, który w 2021 roku przyniósł tak dobre wyniki, że posta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 10:09
StoryEditor
Jerzy Owsiak stawia ultimatum Lidlowi i kilku innym firmom: albo WOŚP albo TV Republika. Mamy odpowiedź Lidla!
Jerzy Owsiak stwierdził, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika (fot. WOŚP/Fot. Lucyna Lewandowska)

Prezes Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak poinformował w poniedziałek, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika. Jednym z reklamodawców tej stacji jest sieć Lidl - poznaliśmy właśnie jego stanowisko.

Jerzy Owsiak poinformował na konferencji podsumowującej 33. Finał WOŚP, iż jakakolwiek firma chce współpracować z WOŚP i jednocześnie reklamować “w tamtej telewizji”, musi wybra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 14:03