Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Już od 2004 roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Udział firmy w konkursie nie podlega opłacie, dzięki czemu jego wyniki są niezależne i obiektywne.
Badania pokazują, że aż 26 proc. Polaków zwracających uwagę na znaki promocyjne, wskazało Laur Konsumenta/Laur Klienta jako najbardziej przekonujące do zakupu godło promocyjne w Polsce. Dla Klientów godło jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta/Laurem Klienta, wybierają ten, który polecają inni Klienci i któremu sami najbardziej ufają [1]
Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a także Lidera XV-lecia Konkursu. Nieprzerwanie od 2008 roku, marka HELIO doceniana jest najwyższym, złotym godłem przez polskich konsumentów, którzy także i w tym roku, wskazali bakalie i dodatki do wypieków HELIO jako bezkonkurencyjne, przyznając im dwa Złote Laury 2024! W tegorocznej edycji Firma otrzymała 32% (323) z 1016 oddanych głosów w kategorii dodatki do wypieków oraz w kategorii bakalie 38% (416) z 1083 oddanych głosów.
Dziękujemy!
Źródło:[1] https://laurklienta.pl