03.08.2023 / 14:52
StoryEditor

Płatki marki Lubella wycofywane ze sprzedaży. Produkt z portfolio Grupy Maspex wzbudził zastrzeżenia GIS

Badania przeprowadzone przez Państwową Inspekcję Sanitarną wykazały, że płatki żytnie marki Lubella zawierają za dużo akryloamidu, który jest uważany za substancję przyczyniającą się do powstawania chorób nowotworowych (fot. Shutterstock)
Główny Inspektorat Sanitarny ostrzega konsumentów przed spożywaniem określonych partii płatków żytnich marki Lubella. Powodem jest stwierdzony w nich zbyt wysoki poziom akryloamidu.

Ostrzeżenie wydane przez GIS 3 sierpnia dotyczy partii płatków żytnich Lubella w opakowaniu 500 g z datą minimalnej trwałości 25.11.2023 i 26.11.2023 o numerach partii odpowied...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:24
StoryEditor
Nowe oblicze kas w Żabce. Zmiany mają jeden cel. Wiemy jaki
Żabka wprowadza zmiany w obrębie dualnych kas samoobsługowych. Największą z nich jest nowa, wyróżniająca je kolorystyka (fot. Wiadomości Handlowe/Paweł Jachowski)
Latem 2022 r. Żabka chwaliła się, że zainstalowała dualne kasy samoobsługowe we wszystkich sklepach działających w ramach sieci. Minęły dwa lata i Żabka zaczęła – już bez rozgłosu – wprowadzać zmiany w obrębie stanowisk z tymi urządzeniami oraz samych urządzeń. Czym nowe kasy różnią się od starych?

Dualne kasy samoobsługowe, testowane przez sieć Żabka od końca 2019 r., a od 2022 r. będące w niej standardem, swoją nazwę zawdzięczają temu, że – w zależności od potrzeb – mogą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 09:32
StoryEditor
Lidl spadł na ostatnie miejsce w rankingu cenowym ASM. Sprawdź, jak wypadły inne sieci handlowe
Lidl chwali się swoją pozycją w koszyku Faktu, ale o koszyku ASM chyba chciałby zapomnieć (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Spośród 13 sieci handlowych uwzględnianych w badaniu ASM Sales Force Agency, w czerwcu zakupy były najdroższe w Lidlu. Pełny koszyk produktów kosztował w dyskontowej sieci 319,22 zł, podczas gdy u lidera cenowego, czyli w sieci Auchan, za analogiczny zestaw płacono 231,91 zł. Jak wypadły inne sieci?

Na podium, poza siecią Auchan, znalazły się Biedronka (262,13 zł) i Makro Cash&Carry (289,41 zł). Relatywnie wysoko uplasowały się także sieci Selgros (290,49 zł) i Kau...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 11:02