17.03.2025 / 09:52
StoryEditor

Oatly dostępne w drogeriach Rossmann – kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku

Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim RynkuMateriał Partnera
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Materiał Partnera
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Materiał Partnera
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Materiał Partnera
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku
Oatly Dostępne W Drogeriach Rossmann – Kolejny Krok W Rozwoju Marki Na Polskim Rynku

Oatly, największa na świecie firma produkująca napoje owsiane, rozszerza swoją dystrybucję w Polsce. Dwa kluczowe produkty marki – Oatly Barista Edition 1L i Oatly No Sugars 1L - są już dostępne w drogeriach Rossmann, wiodącej sieci drogeryjnej w Polsce, co sprawia, że wysokiej jakości alternatywy dla nabiału stają się jeszcze bardziej dostępne dla polskich konsumentów.

„Mamy ambitne plany na ten rok, które konsekwentnie realizujemy. Decyzja o rozszerzeniu dystrybucji i zwiększeniu obecności w drogeriach Rossmann to ważny krok w umacnianiu pozycji Oatly na polskim rynku. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na produkty roślinne stanowiące alternatywę dla tradycyjnych napojów mlecznych, a także na oczekiwania konsumentów poszukujących smacznych opcji o jeszcze mniejszym wpływie na klimat” - mówi Roland Griesebner, Dyrektor Generalny Oatly DACH & Polska.

Oatly łączy wysokiej jakości składniki z ambitną misją, aby jak najbardziej ułatwić przejście na produkty roślinne, które są zarówno smaczne, jak i korzystne dla ludzi oraz planety.

Obecne w Polsce od 2023 roku Oatly nieustannie poszerza swój zasięg. Obecność produktów marki w drogeriach Rossmann to tylko jeden z wielu kroków, jakie marka podejmuje, aby umocnić swoją pozycję lidera na polskim rynku alternatyw roślinnych.

Napoje owsiane zyskują na popularności nie tylko ze względów etycznych i ekologicznych, ale także zdrowotnych. Stanowią doskonałą opcję dla osób z nietolerancją laktozy, a ich wyjątkowy, łagodny smak sprawia, że są chętnie wybierane przez coraz szersze grono konsumentów.

image
FOTO: Materiał Partnera
W ramach badań smaku przeprowadzonych w Polsce pod koniec 2024, uczestnicy porównali kawę przygotowaną z napojem owsianym Oatly Barista Edition z kawą z mlekiem krowim. Wyniki były zaskakujące – 50% biorących udział w badaniu wybrało kawę z Oatly Barista Edition, podczas gdy 50% woli ją z mlekiem krowim. Respondenci szczególnie docenili jej kremową konsystencję i smak – kluczowe cechy, które przesądziły o ich wyborze. Wynik ten może podkreślać rosnącą atrakcyjność napojów owsianych w podnoszeniu walorów smakowych kawy.

O MARCE OATLY

Jesteśmy pierwszą i największą na świecie firmą produkującą napoje owsiane. Od ponad 30 lat koncentrujemy się wyłącznie na rozwijaniu naszej wiedzy na temat owsa – rośliny o niezwykłym potencjale, której naturalne właściwości sprzyjają zarówno zrównoważonemu rozwojowi, jak i zdrowiu człowieka. Nasze zaangażowanie w owies doprowadziło do kluczowych postępów technologicznych, które pozwoliły nam opracować szeroką gamę produktów mlecznych pochodzenia roślinnego, w tym alternatywy dla mleka, lodów, jogurtów, śmietanek do gotowania i past do smarowania. Marka Oatly, z siedzibą w Malmö w Szwecji, jest dostępna w ponad 40 krajach na całym świecie.

17. marzec 2025 09:53