10.10.2023 / 15:27
StoryEditor

Marka Pudliszki rozpoczęła nową kampanię reklamową. Wybrano niezręczne hasło?

Element reklamy realizowanej w ramach nowej kampanii Pudliszek (fot. materiały prasowe)
Pudliszki to marka znana z produkcji ketchupów, majonezów, sosów i passaty pomidorowej. Emisja spotów pod hasłem „Pudliszki. Smaczne i kropka” już się rozpoczęła. Hasło przewodnie kampanii budzi jednak pewne skojarzenia…

Emisja spotów rozpoczęła się 9 października – nie tylko w telewizji, ale i w VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. W rolę narratora przyglądającemu się gotowaniu spaghe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 11:08
StoryEditor
InPost idzie śladem Euronetu - stawia sezonowe maszyny
W górach stanął już pierwszy mobilny Paczkomat (fot. Inpost/Linkedin)

Po uruchomieniu urządzeń na wybranych lotniskach InPost postanowił przetestować swoją usługę w popularnych polskich kurortach zimowych. Pierwszy paczkomat już stanął.

Nasze maszyny są tam, gdzie ich potrzebujecie, ale tym razem podnosimy poprzeczkę! Przygotowaliśmy dla Was zimową nowość, która ułatwi życie wszystkim fanom zimowych przygód – M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 11:50
StoryEditor
Żabka jeszcze mocniej zainwestuje w gastronomię. Wstawi specjalne piece do wszystkich sklepów [NASZ NEWS]
Oferta gastronomiczna w Żabce (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

W 2022 r. Żabka rozpoczęła wielki skręt w kierunku gastronomii - wystartowała z procesem wyposażania sklepów w piece konwekcyjno-mikrofalowe, dzięki którym możliwe jest serwowanie ciepłego asortymentu na dużą skalę. Inwestycje w tym obszarze przyspieszyły wiosną bieżącego roku, jednak wciąż w kilku tysiącach Żabek próżno szukać pieców i rozbudowanego asortymentu gastronomicznego. Ma się to jednak zmienić, a portal wiadomoscihandlowe.pl poznał plany sieci w tym zakresie.

Jeszcze latem 2022 r. specjalne piece Merrychef funkcjonowały - w formie testu - zaledwie w ok. 500 sklepach Żabki. W kwietniu br., gdy franczyzobiorcy sieci podczas spotkań z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2024 02:34