21.12.2024 / 10:20
StoryEditor

Maciej Tomaszewski, prezes Hochland Polska: Naszym celem jest zbudowanie organizacji bazującej na danych

Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, prezes Hochland Polska (fot. mat. pras.)

Widocznym trendem w branży FMCG jest cyfryzacja biznesów i inwestycje w e-commerce. Nasze strategiczne filary to atrakcyjność, efektywność, digitalizacja, zyskowny wzrost oraz zrównoważony rozwój. Komentuje Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, prezes Hochland Polska.

Z pewnością rok 2024 był kolejnym, który przyniósł dla branży FMCG zarówno wyzwania, jak i nowe możliwości. Z ostatnich danych GFK wynika, że nastroje konsumenckie w Polsce są o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 15:33
StoryEditor
Aldi rozpoczyna 2025 rok od otwarcia nowej lokalizacji. To sklep w zabytkowej kamienicy
Sklep Aldi w Strzelcach opolskich (fot. materiały prasowe)

12 lutego Aldi zadebiutowało w Strzelcach Opolskich, otwierając swój pierwszy sklep w tej miejscowości przy ulicy Krakowskiej 31. Szczególną cechą nowej placówki jest jej lokalizacja w budynku z odrestaurowaną fasadą zabytkowej kamienicy. Budowa sklepu była wyzwaniem z uwagi na historyczny charakter obiektu, ale współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków umożliwiła harmonijne połączenie nowoczesności z tradycją.

– Budowa sklepu w Strzelcach Opolskich była dla nas bardzo dużym wyzwaniem z uwagi na zabytkowy charakter budynku. We współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków udało się w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 20:49
StoryEditor
Kaufland zapowiada przyspieszenie ekspansji w Polsce
Kaufland Słowacja

Zaledwie dwa miesiące temu Kaufland otworzył w Polsce swój sklep nr 250. Teraz niemiecki operator sieci supermarketów sygnalizuje przyspieszenie ekspansji i otwarcie w najbliższym czasie dwóch nowych marketów.

Kaufland otworzy wkrótce dwa nowe supermarkety w Polsce. Placówki powstaną w Kozienicach i Warszawie przy ul. Szpotańskiego – pochwalił się Stefan Hoppe, prezes sieci w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 23:17