14.06.2018 / 11:26
StoryEditor

Lidl mocno rozwija dedykowaną dzieciom markę własną Lupilu

(materiały własne)
W kwietniu br. Lidl wprowadził do oferty polskich sklepów skierowaną do najmłodszych markę własną Lupilu BIO, to ważny krok w rozbudowie oferty pod tym brandem. Sieć już od kilku lat systematycznie rozwija markę, która na początku obejmowała, m.in. ubranka, artykuły higieniczne, akcesoria i kosmetyki dla dzieci.

Sieć Lidl oferuje także klasyczne dania dla najmłodszych pod marką własną Dizzy, a dla trochę starszych dzieci napoje i soki. W ofercie są także produkty higieniczne i kosmetyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 15:45
StoryEditor
Ukraińska sieć Isei odsłania szczegóły dotyczące ekspansji w Polsce. Wiemy, kiedy ruszą placówki w modelu franczyzowym
Ukraińska sieć drogeryjna Isei zapowiada otwarcie w tym roku własnych sklepów w kilku dużych miastach w Polsce (fot: Instagram)

Anush Tovmasyan, założycielka sieci sklepów kosmetycznych Isei, która w listopadzie 2024 r. otworzyła pierwszą stacjonarną placówkę na naszym rynku, zdradziła plany dotyczące rozwoju w Polsce. Ujawniła też, ile firma zainwestowała w biznes nad Wisłą.

Ukraińska firm Isei, zajmująca się sprzedażą kosmetyków, wybrała Polskę jako kraj, w którym rozpoczęła zagraniczną ekspansję. Jej założycielka, Anush Tovmasyan, k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 08:55
StoryEditor
Projekt Allegro Delivery wywiera coraz większą presje na InPost. Allegro zapowiada duże inwestycje w sieć maszyn paczkowych
Automat paczkowy One Box by Allegro (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

W 2024 r. Allegro dodało do sieci 1067 maszyn paczkowych One Box, a tym samym na koniec roku sieć liczyła 4562 automatów. W tym roku plany firmy są jeszcze bardziej ambitne, w dodatku projekt Allegro Delivery liczy już ponad 16 tys. maszyn własnych i partnerskich, przez co coraz mocniej daje się we znali liderowi rynku, firmie InPost.

Jon Eastick, CFO Allegro, w rozmowie z PAP Biznes zapewnił, że firma wykonała wszystkie podstawowe prace związane z oprogramowaniem, dystrybucją i infrastrukturą. Zaznaczył równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 08:39