18.11.2024 / 08:54
StoryEditor

Gorące napoje w sklepach. Jak zmienia się rynek kawy i herbaty w Polsce?

Mateusz ŚmietankaMateusz Śmietanka
Ceny kawy są obecnie stabilne, herbaty – nadal rosną, choć nie tak bardzo jak w ubiegłym roku (fot. Shutterstock)

Wspólnym mianownikiem produktów z tych dwóch kategorii jest nazwa (napoje gorące), sposób użytkowania i konsumpcji oraz ta sama alejka lub półka w sklepie. Dane sprzedażowe pokazują, że na rynku kawy i herbaty obserwuje się podobne tendencje, ale ich sytuacja pod pewnymi względami jest odmienna.

Kawa jest jedną z najważniejszych kategorii rynku FMCG w Polsce. W ostatnich 12 miesiącach wartość jej sprzedaży przekroczyła 5,4 mld zł*. Lepszym wynikiem mogło pochwalić się t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 09:11
StoryEditor
Decathlon z nowym dyrektorem generalnym. Wybrano menedżera, który spędził w firmie ponad połowę życia
Javier Lopez, nowy CEO sieci Decathlon (fot. mat. prasowe)

49-letni Javier Lopez z Decathlonem związany jest już od 26 lat, a teraz awansował na stanowisko dyrektora generalnego tej sieci sklepów. Przez ostatnie trzy lata funkcję tę sprawowała Barbara Martin Coppola.

Javier Lopez przez ponad ćwierć wieku pracował w Decathlonie w obszarze logistyki, handlu detalicznego oraz digitalizacji. W latach 2012-2015 kierował niemieckim oddziałem si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Obsługują sklepy Dino, Carrefour i Auchan. Wydali na inwestycję 120 mln złotych. Jak urosną?
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Na dniach w pełni ruszy nowy magazyn Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckim. Jego elementem jest w pełni zautomatyzowana hala o wysokości 36 metrów.

Budowa centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics w Nowym Dworze Mazowieckimzostała całkowicie zakończona. Na fundamentowej płycie ze 190 ton stali oraz z 2 tys. metrów sześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 21:28