19.10.2023 / 09:00
StoryEditor

Focus Nation na 100-lecie marki KROSNO

Legendarna marka Krosno obchodzi w tym roku stulecie swojej obecności na rynku. Historia marki to historia polskiego rzemiosła i 100-letnia tradycja oparta o współpracę z wybitnymi projektantami i designerami.

Agencja Focus Nation, w ramach stałej współpracy z firmą Krosno Glass, opracowała strategię komunikacji 360 na rok jubileuszowy. Jest ona rozwinięciem i kontynuacją stworzonej przez agencję strategii marki pod hasłem:

KROSNO. OD 100 LAT DODAJE BLASKU CHWILOM.

Celem działań marketingowych jest zbudowanie silnego wizerunku polskiej marki PREMIUM i pozycjonowanie jej w obszarze LIFESTYLE.

image
FOTO: fot. Materiał Partnera

Aktywności wizerunkowe i sprzedażowe marki zostały rozłożone na cały rok 2023. Obejmują działania trade & shopper marketing, kampanię digital oraz działania w mediach społecznościowych, na wiodących kanałach (Facebook i Instagram, Pinterest), a także intensywną współpracę z influencerami.

Powstał dedykowany, jubileuszowy landing page oraz strona internetowa skierowana do przedstawicieli B2B, której priorytetem jest efektywnie łączyć cele wizerunkowe ze sprzedażowymi. Autorski projekt od agencji Focus Nation odzwierciedla historię i misję marki, prezentuje metody produkcji, a także szeroką ofertę brandu. W ramach pracy nad projektem odbyła się seria warsztatów z marką Krosno oraz ścisła współpraca z zespołem programistów, dzięki czemu udało się stworzyć stronę www. idealnie dopasowaną do potrzeb grupy docelowej oraz marki Krosno.

image
FOTO: fot. Materiał Partnera

Zostały zrealizowane również sesje zdjęciowe dla 17. kolekcji marki, nakręconych zostało także 5 filmów na podstawie autorskiego scenariusza agencji. Opracowane materiały pozwalają prowadzić oryginalną i intrygującą komunikację dla Krosno Glass obejmującą social media, digital, stronę www, prasę czy OOH. 

Więcej informacji znajdziesz na https://focus-nation.pl/case/strona-100latkrosnopl

image
FOTO: fot. Materiał Partnera

 

FOCUS NATION

polska agencja reklamowa 360, która od ponad 20 lat dostarcza swoim Klientom rozwiązania z efektem WOW. Blisko 50-osobowy zespół pracuje dla topowych, polskich i międzynarodowych marek, m.in. Brown-Forman, Mastercard, Krosno Glass, INGKA Centres, Bank BNP Paribas, Dell Technologies, PZU. Focus Nation stawia na partnerskie relacje oraz długoterminową i kompleksową współpracę, traktując Klientów indywidualnie, by kompleksowo wspierać realizację ich celów.

22. listopad 2024 03:22