06.09.2021 / 19:04
StoryEditor

CPF Poland, oddział globalnego producenta pasz i karmy dla zwierząt, przejął polską firmę FishFood

Cezar Lipka, prezes CPF Poland (mat. prasowe)
W piątek 3 września zarząd CPF Poland S.A. podpisał umowę nabycia FishFood sp. z o.o. z siedzibą w Żerominie (woj. łódzkie). Przejęcie nowego zakładu produkcyjnego przez CPF Poland poszerzy możliwości produkcyjne firmy i umożliwi jej rozwój całych kategorii nowych produktów w różnych segmentach, takich jak: dnia gotowe, przekąski, zupy czy seafood.

Długofalowe plany CPF Poland zakładają znaczące zwiększenie obecnych możliwości produkcyjnych i zapewnienie elastycznego podejścia do potrzeb rynkowych. Przejęcie nowego zakładu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 10:49
StoryEditor
Ruch dogorywa. Czym Orlen tłumaczy decyzję o likwidacji sieci kiosków?
Orlen likdiwduje kioski Ruch-u, które kiedyś były potęgą w sprzedaży prasy, a w miatsach również bietów na komunikację (fot. Shuterstock)

Do końca roku z handlowej mapy Polski mają zniknąć wszystkie kioski Ruchu prowadzone przez Orlen. Przetrwać mogą tylko nieliczne placówki, na których samodzielne prowadzenie zdecydują się dotychczasowi ajenci. Jak doszło do śmierci sieci, która w momencie największej chwały liczyła ponad 31 tys. placówek?

"Decyzja o likwidacji sieci kiosków Ruchu jest podyktowana trwałymi negatywnymi wynikami finansowymi segmentu" – twierdzi Orlen.

Orlen przyznaje się do biznesowej poraż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.11.2024 / 10:00
StoryEditor
Jak pokolenie Z postrzega pracę fizyczną? Domaga się zmian w organizacji pracy
Jak pokolenie Z zapatruje się na pracę fizyczną? (fot. Shutterstock)

Wychowane w całości w technologicznym świecie młodzi ludzie z Pokolenia Z wkraczają na rynek pracy. Dane SW Research pokazują, że zajęcia fizyczne fizyczna mogą być dla nich atrakcyjne.

Z przeprowadzonego badania wynika, że dla 53 proc. przedstawicieli pokolenia Z praca fizyczna może być atrakcyjna. Główne powody tej atrakcyjności to przede wszystkim dobre wyna...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:34