17.09.2024 / 18:34
StoryEditor

Colian pomaga mieszkańcom regionów dotkniętych powodzią, Carlsberg stara się ułatwić wznowienie biznesu przez małe sklepy

Colian pomaga mieszkańcom regionów dotkniętych powodzią (mat. prasowe)

Kolejni producenci artykułów spożywczych włączają się do wspierania mieszkańców i przedsiębiorców z obszarów dotkniętych gigantyczną powodzią. Colian koncentruje się na produkcji wody butelkowanej. Carlsberg wymieni piwo i urządzenia do jego przechowywania w mikro i małych firmach detalicznych.

Jak czytamy w komunikacie firmy Colian, w odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią, producent tymczasowo wstrzymał wytwarzanie Oranżady Hellena i skoncentrował się na produkcji wody, którą dostarcza do najbardziej poszkodowanych obszarów.

– Nie mogliśmy postąpić inaczej. Zmieniliśmy nasze plany produkcyjne, by dostarczyć wodę pitną do regionów dotkniętych klęską żywiołową – podkreśla Jan Kolański, prezes Colian.

Woda od Colian dla powodzian

Pierwsze transporty dotarły na miejsce w poniedziałek, kolejne ruszyły w drogę we wtorek, do takich miejscowości jak Głuchołazy, Prudnik, Głogówek, Kłodzko, Ziębice, Krzyżanowice oraz Nysa. Do tej pory już kilkanaście tirów z wodą pitną opuściło zakład produkcyjny w Opatówku, a już wiemy, że wyjadą następne – dodaje Jan Kolański.

Carlsberg pomaga restartować małe sklepy

Natomiast koncern browarniczy Carlsberg Polska ogłosił, że wszyscy jego partnerzy handlowi z segmentu handlu tradycyjnego, którzy posiadają status mikro lub małego przedsiębiorcy i zostali dotknięci skutkami powodzi w województwach dolnośląskim, śląskim, opolskim i małopolskim, mogą liczyć na wsparcie. Pomoc obejmie wymianę produktów Carlsberg Polska, które uległy zniszczeniu na skutek powodzi – piwo, lodówki i inny sprzęt oraz meble dostarczone przez koncern.

– W niestandardowych okolicznościach uruchamiamy niestandardową pomoc i wsparcie w likwidacji skutków powodzi. Pomagamy w obszarze, na którym dobrze się znamy – deklaruje Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska i dodaje, że z powodu powodzi wielu przedsiębiorców może mieć trudności z powrotem do normalnego funkcjonowania, dlatego dostawca napojów dla sektora małych przedsiębiorstw rusza z realną pomocą.

10.04.2025 / 15:39
StoryEditor
La Rana, czyli Żabka rozwija menu włoskich dań gotowych. Co wchodzi do oferty detalisty?
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

Żabka rozpoczęła w 2024 r. tzw. rewolucję foodvenience i zznacząco powiększyłą ofertę swoich dań gotowych oraz przekąsek na ciepło. Rozwija też menu kuchni włoskiej.

Żabka wciąż rozwija ofertę Prosto z Pieca. Teraz rozszerza menu o Pinsa Italiana, wyróżniającą się bardziej chrupkim ciastem niż w przypadku tradycyjnej pizzy, dojrzewającym prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:40
StoryEditor
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami
Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Logistyka ostatniej mili to kluczowe wyzwanie dla e-grocery. Problemem jest kontrola kosztów i zachowanie efektywności, a także niedobór pracowników – mówił Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Łukasz Turczyński, główny menedżer do spraw dostaw w Bolt Polska, był uczestnikiem debaty "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. kwiecień 2025 10:33