17.09.2024 / 18:34
StoryEditor

Colian pomaga mieszkańcom regionów dotkniętych powodzią, Carlsberg stara się ułatwić wznowienie biznesu przez małe sklepy

Colian pomaga mieszkańcom regionów dotkniętych powodzią (mat. prasowe)

Kolejni producenci artykułów spożywczych włączają się do wspierania mieszkańców i przedsiębiorców z obszarów dotkniętych gigantyczną powodzią. Colian koncentruje się na produkcji wody butelkowanej. Carlsberg wymieni piwo i urządzenia do jego przechowywania w mikro i małych firmach detalicznych.

Jak czytamy w komunikacie firmy Colian, w odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią, producent tymczasowo wstrzymał wytwarzanie Oranżady Hellena i skoncentrował się na produkcji wody, którą dostarcza do najbardziej poszkodowanych obszarów.

– Nie mogliśmy postąpić inaczej. Zmieniliśmy nasze plany produkcyjne, by dostarczyć wodę pitną do regionów dotkniętych klęską żywiołową – podkreśla Jan Kolański, prezes Colian.

Woda od Colian dla powodzian

Pierwsze transporty dotarły na miejsce w poniedziałek, kolejne ruszyły w drogę we wtorek, do takich miejscowości jak Głuchołazy, Prudnik, Głogówek, Kłodzko, Ziębice, Krzyżanowice oraz Nysa. Do tej pory już kilkanaście tirów z wodą pitną opuściło zakład produkcyjny w Opatówku, a już wiemy, że wyjadą następne – dodaje Jan Kolański.

Carlsberg pomaga restartować małe sklepy

Natomiast koncern browarniczy Carlsberg Polska ogłosił, że wszyscy jego partnerzy handlowi z segmentu handlu tradycyjnego, którzy posiadają status mikro lub małego przedsiębiorcy i zostali dotknięci skutkami powodzi w województwach dolnośląskim, śląskim, opolskim i małopolskim, mogą liczyć na wsparcie. Pomoc obejmie wymianę produktów Carlsberg Polska, które uległy zniszczeniu na skutek powodzi – piwo, lodówki i inny sprzęt oraz meble dostarczone przez koncern.

– W niestandardowych okolicznościach uruchamiamy niestandardową pomoc i wsparcie w likwidacji skutków powodzi. Pomagamy w obszarze, na którym dobrze się znamy – deklaruje Mieszko Musiał, prezes Carlsberg Polska i dodaje, że z powodu powodzi wielu przedsiębiorców może mieć trudności z powrotem do normalnego funkcjonowania, dlatego dostawca napojów dla sektora małych przedsiębiorstw rusza z realną pomocą.

23.01.2025 / 11:34
StoryEditor
Sieć Avia rozwija współpracę ze SPAR. “Utrzymujemy sprawdzony model, który dotychczas przynosił obopólne korzyści”
Stacja paliw Avia (fot. Materiały Prasowe)

Sieć Avia od ponad trzech lat rozwija współpracę z marką SPAR, w ramach której na stacjach paliw należących do firmy funkcjonują sklepy SPAR Express. Placówki handlowe typu convenience cieszą się zainteresowaniem ze strony klientów, o czym świadczą wzrosty sprzedaży. - Jesteśmy w bieżącym kontakcie i na ten moment utrzymujemy sprawdzony model, który dotychczas przynosił obopólne korzyści - mówi Michał Hojowski, Wiceprezes Zarządu Unimot, operatora sieci stacji Avia Polska.

Obecnie sieć stacji paliw AVIA, zarządzana przez Grupę Unimot, liczy blisko 140 stacji w Polsce, z czego 49 to placówki własne. W ramach ponad trzyletniej współpracy z marką z S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 11:14
StoryEditor
Grupa Muszkieterów podsumowuje 2024 rok. Jak w tym czasie rozwinęły się sklepy Intermarché?
Nowy koncept Intermarche, Power 2.0 (fot.materiały prasowe)

Grupa Muszkieterów, do której należą sieci Intermarche i Bricomarche konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. 2024 rok firma poświęciła na kontynuację wdrażania konceptu Power 2.0 w sieci sklepów Intermarché. W ilu sklepach udało się wprowadzić nowy model oraz na czym on polega?

Grupa chwali się, że koncept Power 2.0 w pełni udało się wdrożyć w 41 sklepach. W ubiegłym roku przeprowadzono 12 kompleksowych remodelingów, a kilkanaście sklepów wzbogacono o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:26