14.12.2020 / 12:35
StoryEditor

Chrupiące nowości HELIO Natura na Nowy Rok

Chrupiące nowości od HELIO Natura (materiał partnera)
Na pożegnanie starego roku i powitanie nowego, firma HELIO wprowadza do swojej bakaliowej kolekcji – oryginalne, chrupiące nowości HELIO Natura: PIECZONE MIGDAŁY, NERKOWCE i PESTKI DYNI. To imprezowe HITY na nadchodzący NOWY ROK, które idealnie sprawdzą się podczas karnawału… Bo niezależnie od tego, czy spędzimy ten czas z przyjaciółmi czy z rodziną, warto postawić na smak i zdrowie, a naturalne bakalie HELIO Natura idealnie wpisują się w plan zdrowego odżywiania na 2021 rok! 

Nowe przekąski HELIO Natura wyróżnia wyjątkowy, naturalny smak i brak dodanego tłuszczu! Są wyjątkowo aromatyczne i chrupkie, w dodatku pełne cennych wartości odżywczyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.03.2025 / 11:26
StoryEditor
Intermarché wprowadza nową markę własną – Top Budget
Produkty marki Top Budget są dostępne we wszystkich sklepach Intermarché od 10 marca 2025 roku (fot. mat.pras.)

Top Budget to uzupełnienie dla strategicznej i podstawowej marki parasolowej Intermarché, czyli O la la!. Ma być także istotnym narzędziem przyciągającym nowych klientów, dla których cena odgrywa kluczową rolę w decyzjach zakupowych.

W ostatnim czasie w Polsce zauważalna jest wyraźna zmiana nawyków zakupowych. Według badań NielsenIQ Retail Measurement Service MAT aż 95 proc. konsumentów zmodyfikowało sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Biedronka sprzedaje plecaki wojenne. W środku nóż, kubek i śpiwór z gwizdkiem
Plecak z wyposażeniem Biedronki (fot. Biedronka)

W nowej gazetce sieci Biedronka znalazła się oferta dla osób, które chcą być gotowe na dłuższe pozostawanie poza domem. To plecak z wyposażeniem survivalowym.

Dyskonter już po raz kolejny oferuje podobne rozwiązanie, wcześniej plecak ewakuacyjny trafił do sprzedaży w połowie zeszłego roku. Teraz sieć wraca z tym pomysłem. Na półki skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 02:59