20.09.2019 / 12:27
StoryEditor

Carrefour Polska mocno inwestuje w rozwój oferty produktów bio

(Carrefour Polska)
Ponad 1800 ton wyprodukowanych warzyw ekologicznych, wzrost produkcji nawet o 200 proc. oraz wprowadzenie do uprawy ponad 20 nowych gatunków warzyw ekologicznych to tylko niektóre efekty ogólnopolskiego projektu „Demokratyzacja bio”, realizowanego z grantu Fundacji Carrefour. Projekt to odpowiedź na założenia planu transformacji żywieniowej i realne wsparcie dla polskich rolników oraz konsumentów oczekujących większego wyboru produktów bio w sklepach.

Świadomość społeczeństwa na temat zdrowej, nieprzetworzonej żywności ekologicznej sukcesywnie wzrasta, jednak powierzchnia upraw ekologicznych w Polsce jest niewielka. Polscy ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.03.2025 / 09:05
StoryEditor
Rusza budowa parku handlowego w Chełmży. Inwestycja jest podzielona na etapy
PKB Inwest Budowa rozpoczyna budowę nowoczesnego parku handlowego w Chełmży. Otwarcie pierwszej części planowane jest na II kwartał 2026 roku (mat.pras.)

PKB Inwest Budowa rozpoczyna budowę nowoczesnego parku handlowego w Chełmży. Inwestycja zostanie zrealizowana w dwóch etapach, a otwarcie pierwszej części planowane jest na II kwartał 2026 roku.

Nowoczesny obiekt handlowo-usługowy powstanie przy ulicy Bydgoskiej (droga wojewódzka nr 551), na terenie sąsiadującym z granicą administracyjną miasta Chełmża. Dzięki lokaliza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 10:17
StoryEditor
Trendy konsumenckie: coraz popularniejsze zakupy second-hand i korzystanie z porównywarek cenowych [BADANIE]
Zakup towarów z drugiej ręki staje się coraz bardziej popularny (Shutterstock)

Zakup towarów z drugiej ręki staje się coraz bardziej popularny wśród polskich konsumentów. trzy czwarte z nich deklaruje, że przynajmniej raz nabyła taki produkt. Ponadto, jak wynika z raportu Santander Consumer Banku "Między półką a ekranem: wybory zakupowe Polaków", ośmiu na dziesięciu (83 proc.) Polaków wskazuje, że w mniejszym lub większym stopniu korzysta z porównywarek cenowych przed dokonaniem zakupu. Co trzeci robi to często.

Najnowsze badanie Santander Consumer Banku pokazuje, że wybory zakupowe Polaków nie ograniczają się jedynie do świata online i nowych produktów. Coraz więcej osób (74 proc.) dec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 22:30