22.11.2023 / 13:55
StoryEditor

Burgery Skłodowscy dostępne online. E-commerce to kolejny segment, w którym firma chce się rozwijać

511041
fot. Materiał Partnera
511042
fot. Materiał Partnera
511043
fot. Materiał Partnera
511041
511042
511043
Skłodowscy rozpoczynają współpracę z Frisco., co stanowi kolejny krok w rozwoju marki na rynku detalicznym i jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wysokiej jakości, mrożone produkty spożywcze dostępne online.
image
FOTO: fot. Materiał Partnera
Wygoda, szybkość przygotowania, wybór zdrowych i wygodnych opcji żywieniowych - to wszystko, czego oczekują współcześni konsumenci. Dokładnie na tych cechach zależało firmie Skłodowscy, gdy tworzono koncepcję burgerów mrożonych 100% wołowiny. Metoda mrożenia IQF, stosowana przez firmę, zapewnia długotrwałą świeżość i zachowanie wartości odżywczych produktów. Ale to nie wszystko. 

Burgery Skłodowscy wyróżniają się wyjątkowym składem – 100% naturalnej wołowiny, 0% konserwantów i sztucznych dodatków do żywności. Burgery są banalnie proste w przygotowaniu - wystarczy wrzucić je na patelnię czy grilla prosto z zamrażarki i cieszyć się ich wyjątkowym smakiem.

Klienci Frisco. mogą cieszyć się aż trzema produktami:

> Burger Classic (opakowania po 4 szt. waga 400 g), czyli drobno mielona 100% wołowina o jednolitej konsystencji, z wyjątkową, delikatną strukturą; idealna propozycja dla rodzin z dziećmi;

image
FOTO: fot. Materiał Partnera
> Burger Façon Bouchère (opakowania po 2 szt. waga 240 g lub 4 szt. 480 g) po francusku oznacza “w stylu rzeźnika”. I tak właśnie smakuje flagowy produkt Skłodowskich; jak ręcznie mielony i formowany domowy burger 100% wołowiny.

> Wołowina mielona (opakowanie 400 g). Dzięki IQF każda wstążka jest osobno zamrożona. To bardzo wygodne rozwiązanie – wystarczy wsypać zamrożony produkt na patelnię, a mięso nie zbryla się, jak w przypadku chłodzonego mięsa mielonego.

Współpraca z Frisco. umożliwia Skłodowskim dotarcie do nowych grup konsumentów poprzez kanał sprzedaży, w którym szczególnie dobrze sprzedają się produkty mrożone. Jest to również krok w kierunku promowania odpowiedzialnej konsumpcji i zrównoważonego rozwoju, co odzwierciedla filozofię firmy.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo o tym, jak powstają burgery Skłodowscy.

15. listopad 2024 16:17