30.08.2024 / 11:48
StoryEditor

Bonduelle sprzeda swoje zakłady we Francji i w Niemczech

Bonduelle sprzeda swoje zakłady we Francji i w Niemczech (Shutterstock)

Rozwój marek własnych sieci handlowych i spadek spożycia sałat we Francji i w Niemczech spowodowały, że Grupa Bonduelle ogłosiła plan sprzedaży swojego biznesu zajmującego się pakowanymi sałatami w tych krajach.

"Od dziesięciu lat Grupa Bonduelle zmaga się ze strukturalnym spadkiem spożycia sałat we Francji i Niemczech, pogłębionym przez inflację i rosnącą konkurencję ze strony marek wł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 10:36
StoryEditor
MCI Capital utuczy Nice To Fit You? NTFY chce wydać ponad 100 mln zł na rozwój na rynku cateringu dietetycznego
od lewej_Paweł Borys (MCI_Paweł Wróbel (NTFY)_Paweł Sirorski (MCI)

MCI Capital, po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), sfinalizowało transakcję nabycia 55 proc. udziałów w spółce NTFY, działającej na rynku cateringu dietetycznego pod marką Nice To Fit You. Tylko w ciągu najbliższych dwóch lat firma wyda na rozwój ponad 100 mln zł. Jakie ma plany i strategiczne cele?

Przejęcie NTFY to jedna z największych w historii inwestycja MCI, wartość zaangażowanego kapitału po stronie funduszu sięga 187 mln zł. NTFY to jedna z najsilniejszych marek cyf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 16:24
StoryEditor
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o "bramie zbożowej"
Polska obawia się ukraińskiego zboża. Eksperci wskazują na rozwiązanie potencjalnych problemów i mówią o ”bramie zbożowej” (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci, producenci i przemysł spożywczy obawiają się ukraińskiego zboża. Do tego, według ekspertów, obawy te rosną szczególnie wobec coraz bardziej prawdopodobnego dołączenia Ukrainy do Unii Europejskiej. Jednak wskazują na możliwości pojawiające się w naszym kraju związane z transportem i mówią o Polsce jako o "bramie zbożowej".

Wojna w Ukrainie i związane z nią zmiany geopolityczne znacznie wpłynęły na globalny rynek zbóż. Pomimo tego, że zboże eksportuje się z ukraińskich portów nad Morzem Czarnym, to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 00:59