10.09.2020 / 02:58
StoryEditor

Biedronka, Lidl, Carrefour, Kaufland i najwięksi producenci żywności zawiązali Polski Pakt Plastikowy. Jakie są jego cele?

Zanieczyszczenie plastikiem jest jednym z większych problemów ekologicznych (Unsplash.com)
Sieci handlowe takie jak Biedronka, Lidl, Carrefour i Kaufland, odzieżowy gigant LPP oraz producenci żywności Nestle, Unilever oraz Danone znajdą się w gronie firm, które zawiążą w czwartek Polski Pakt Plastikowy.

Łącznie do inicjatywy przyłączy się już na starcie ok. 40 firm i instytucji. PPP ma być "międzysektorową inicjatywą, która stawia sobie za cel zmianę sposobu obecnego modelu wyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 11:32
StoryEditor
Dyskonty Action z mocnym wzrostem sprzedaży. Sieć zdradza plany ekspansji na drugą połowę roku
Sieć Action rośnie w Europie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
W pierwszym półroczu 2024 r. sprzedaż netto sieci Action wyniosła 6,2 mld euro. Oznacza to, że wzrosła o 20,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Sprzedaż porównywalna (LfL) podskoczyła natomiast o 9 proc.

Sieć Action poinformowała, że w omawianym okresie wzrost wolumeny sprzedaży był jeszcze wyższy niż w przypadku wzrostu wartości sprzedaży. Jednak dyskonter nie podał konkretne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 17:55
StoryEditor
PRCH akcentuje wzrost obrotów najemców w centrach handlowych w maju. Konsumenci wracają do galerii po odzież i obuwie
Galeria handlowa/zdjęcie ilustracyjne (fot. Shutterstock)
W maju 2024 r. obroty najemców w centrach handlowych były o 5,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. To dwukrotnie powyżej inflacji. Najlepsze wyniki notują mniejsze obiekty. Wzrosty notują kategorie zdrowie i uroda, wyposażenie domu i odzież. Branża modowa cieszy się z powrotu klientów do sklepów markowych.

Małe jest piękne

Obroty najemców w centrach handlowych wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów handlowych. Najlepsze wyniki odnotowały najmniejsze centra (5-20 tys. mkw. G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:56