12.04.2019 / 11:25
StoryEditor

Aż 381 ton żywności trafi do najbardziej potrzebujących przed Wielkanocą

W handlu marnuje się mnóstwo żywności (fot. Pixabay CC0)
W miniony weekend w ponad 2,5 tys. sklepach w całej Polsce odbyła się coroczna Wielkanocna Zbiórka Żywności. Dzięki ofiarności darczyńców rekordowe 381 ton artykułów spożywczych trafi do najbardziej potrzebujących jeszcze przed świętami.

Tegoroczny wynik wspomnianych działań znacząco przewyższa rezultaty ubiegłorocznej zbiórki. W 2018 roku w ramach akcji udało się zgromadzić 358 ton żywności. Do tej edycji zbiór...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:40
StoryEditor
Marek Złakowski: W e-grocery sieci Biedronka regularnie pojawiają się szczyty zakupowe, które powodują "saturację" sklepu
Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director, Biedronka (arch. WH)

Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director w sieci Biedronka mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 o wyzwaniach związanych z rozwojem kanału e-grocery, bazującego od strony logistycznej na sklepach stacjonarnych.

– W przypadku sieci Biedronka z kanału e-grocery korzystają przede wszystkim klienci wielkomiejscy, których rekrutujemy z naszych kanałów wewnętrznych, głównie przez aplikację m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 11:27
StoryEditor
Retail Trends 2025 - fotorelacja z kongresu
Na zdj. debata otwierająca kongres Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Kongres Retail Trends 2025 odbył się 1 kwietnia 2025 w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie, zgromadził prawie 1000 uczestników z branży handlu, przemysłu, usług i nauki. Pod hasłem „Wzrost, Odporność, Innowacyjność” wydarzenie to skupiło się na wyzwaniach stojących przed polskim handlem, takich jak budowa stabilnego wzrostu i odporność na zmienne warunki rynkowe. Podczas kongresu, na 9 scenach tematycznych, eksperci dyskutowali o strategiach na nadchodzące lata, a ponad 60 wystawców prezentowało innowacyjne rozwiązania.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 20:54