02.12.2021 / 14:15
StoryEditor

82% kierowników produkcji w branży przetwórstwa spożywczego doświadczyło opóźnień w produkcji

Dozowniki marki Tork (fot. materiał partnera)
Światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, aby wzmocnić istniejące rozwiązania do utrzymania higieny, produktywności i zrównoważonego rozwoju w branży przetwórstwa spożywczego.

W ubiegłym roku kontrola, już i tak rygorystycznych procedur higienicznych w branży spożywczej, jeszcze bardziej zyskała na znaczeniu. Badania pokazują, że w ciągu ostatniego roku 82% firm przetwórstwa żywności doświadczyło zmniejszonej zdolności produkcyjnej z powodu zanieczyszczenia krzyżowego wynikającego z nieprzestrzegania przez pracowników protokołów bezpieczeństwa żywności i higieny**. Tork®, marka firmy Essity, wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, zaprojektowany z myślą
o wyzwaniach tej branży.

Aż 54% kierowników produkcji twierdzi, że trudno jest zmotywować pracowników do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa żywności***.

Kierownicy produkcji dążą do utrzymania wysokiego poziomu higieny, dlatego wybór odpowiednich rozwiązań higienicznych ma duże znaczenie - mówi Jenny Turner, dyrektor ds. marketingu, Essity. Z dumą przedstawiamy Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, który, wyposażony w najlepsze w klasie funkcje, sprosta wyzwaniom związanym z utrzymaniem higieny przetwarzania żywności.

Zgodny z zasadami HACCP, system dozowników do stanowisk mycia rąk zapewnia:

Utrzymanie higieny:

  • duża pojemność wkładów oznacza, że ręczniki są dłużej dostępne,
  • dozowanie po jednym odcinku pozwala pracownikom dotykać tylko tego ręcznika, którego chcą użyć,
  • odpowiednia konstrukcja chroni wkłady przed zachlapaniem i stworzeniem warunków do rozwoju bakterii

Produktywność:

  • duża pojemność wkładów oznacza stały dostęp do produktu i rzadsze uzupełnianie dozowników przez personel,
  • wodoodporne dozowniki mogą być używane w miejscach o podwyższonej wilgotności i przemywane strumieniem wody, bez konieczności zakrywania lub zdejmowania ze ściany.

Zrównoważony rozwój:

  • wkłady posiadają certyfikat FSC.

 

97% kierowników produkcji twierdzi, że trwałe, łatwe w utrzymaniu i dobrze wyposażone dozowniki higieniczne rozmieszczone w widocznych miejscach mają kluczowe znaczenie dla przestrzegania higieny. Dzięki takim rozwiązaniom, jak Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, Tork dozownik do czyściw w odcinkach i Tork dozownik do mydła i preparatów do dezynfekcji, kierownicy produkcji mogą być pewni, że wyposażenie ich zakładu pomaga w utrzymaniu czystości, zwiększaniu wydajności operacyjnej i realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Dowiedz się więcej o Tork uszczelnionym dozowniku przemysłowym tutaj.

 

Dodatkowe informacje:

A PRiori Communications, +48 570 774 727, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

LinkedIn: Tork

   

Instagram: @Tork_Polska

 

 

Facebook: @TorkPolska

*,**,*** Badanie przeprowadzone przez PRS Invivo w marcu 2021. W badaniu wzięło udział po 100 osób ze Stanów Zjednoczonych i Niemiec.

22.04.2025 / 18:03
StoryEditor
Jak Polacy planują świąteczne wydatki? Ilu jest gotowych zadłużyć się, byle móc "jeść, pić i popuszczać pasa"? [BADANIE]
Przed świętami w sklepach jest sporo drożej niż przed rokiem (fot. UCE Group)

Jak wynika z badania "Wielkanocny portfel/wydatki Polaków" przeprowadzonego na zlecenie B2 Impact, 43 proc. respondentów stara się oszczędzać na święta, choć dopuszcza pewne ustępstwa. Co piąty trzyma się sztywnego budżetu, a 13 proc. otwarcie deklaruje, że nie zamierza się ograniczać – bo święta to dla nich czas wyjątkowy, kiedy można sobie pozwolić na więcej. Dla nich Wielkanoc to czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę – nawet jeśli oznacza to dodatkowe obciążenie finansowe.

Sposób planowania wydatków wielkanocnych różni się w zależności od płci, wieku i miejsca zamieszkania. Kobiety częściej niż mężczyźni planują ścisły budżet (22 proc. wobec 18 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 08:48
StoryEditor
Temu zdobyte! Polski dystrybutor spożywczy jako pierwszy otwiera e-sklep na chińskiej platformie. Inni pójdą jego śladem?
Temu (fot. Shutterstock)

Brand Distribution Group ogłasza otwarcie sklepu na Temu. To nie pierwszy tego typu krok, bo kilka miesięcy dostawca był jedną z pierwszych polskich firm, która otworzyła sklep na ALiExpress.

Spółka Brand Distribution Group BDG E-Commerce jako pierwsza firma w Polsce z branży FMCG zarejestrowała swoją markę na platformie Temu.pl i uruchomiła na niej swój sklep Brand ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2025 18:06