02.12.2021 / 14:15
StoryEditor

82% kierowników produkcji w branży przetwórstwa spożywczego doświadczyło opóźnień w produkcji

Dozowniki marki Tork (fot. materiał partnera)
Światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, aby wzmocnić istniejące rozwiązania do utrzymania higieny, produktywności i zrównoważonego rozwoju w branży przetwórstwa spożywczego.

W ubiegłym roku kontrola, już i tak rygorystycznych procedur higienicznych w branży spożywczej, jeszcze bardziej zyskała na znaczeniu. Badania pokazują, że w ciągu ostatniego roku 82% firm przetwórstwa żywności doświadczyło zmniejszonej zdolności produkcyjnej z powodu zanieczyszczenia krzyżowego wynikającego z nieprzestrzegania przez pracowników protokołów bezpieczeństwa żywności i higieny**. Tork®, marka firmy Essity, wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, zaprojektowany z myślą
o wyzwaniach tej branży.

Aż 54% kierowników produkcji twierdzi, że trudno jest zmotywować pracowników do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa żywności***.

Kierownicy produkcji dążą do utrzymania wysokiego poziomu higieny, dlatego wybór odpowiednich rozwiązań higienicznych ma duże znaczenie - mówi Jenny Turner, dyrektor ds. marketingu, Essity. Z dumą przedstawiamy Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, który, wyposażony w najlepsze w klasie funkcje, sprosta wyzwaniom związanym z utrzymaniem higieny przetwarzania żywności.

Zgodny z zasadami HACCP, system dozowników do stanowisk mycia rąk zapewnia:

Utrzymanie higieny:

  • duża pojemność wkładów oznacza, że ręczniki są dłużej dostępne,
  • dozowanie po jednym odcinku pozwala pracownikom dotykać tylko tego ręcznika, którego chcą użyć,
  • odpowiednia konstrukcja chroni wkłady przed zachlapaniem i stworzeniem warunków do rozwoju bakterii

Produktywność:

  • duża pojemność wkładów oznacza stały dostęp do produktu i rzadsze uzupełnianie dozowników przez personel,
  • wodoodporne dozowniki mogą być używane w miejscach o podwyższonej wilgotności i przemywane strumieniem wody, bez konieczności zakrywania lub zdejmowania ze ściany.

Zrównoważony rozwój:

  • wkłady posiadają certyfikat FSC.

 

97% kierowników produkcji twierdzi, że trwałe, łatwe w utrzymaniu i dobrze wyposażone dozowniki higieniczne rozmieszczone w widocznych miejscach mają kluczowe znaczenie dla przestrzegania higieny. Dzięki takim rozwiązaniom, jak Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, Tork dozownik do czyściw w odcinkach i Tork dozownik do mydła i preparatów do dezynfekcji, kierownicy produkcji mogą być pewni, że wyposażenie ich zakładu pomaga w utrzymaniu czystości, zwiększaniu wydajności operacyjnej i realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Dowiedz się więcej o Tork uszczelnionym dozowniku przemysłowym tutaj.

 

Dodatkowe informacje:

A PRiori Communications, +48 570 774 727, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

LinkedIn: Tork

   

Instagram: @Tork_Polska

 

 

Facebook: @TorkPolska

*,**,*** Badanie przeprowadzone przez PRS Invivo w marcu 2021. W badaniu wzięło udział po 100 osób ze Stanów Zjednoczonych i Niemiec.

17.03.2025 / 10:05
StoryEditor
Stokrotka pomiędzy Lidlem a Biedronką. Czego supermarkety nauczyły się od dyskontów? Jak wyglądają wyzwania dla formatu na 2025 r.? [WYWIAD]

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka podkreśla w wywiadzie z portalem wiadomoscihandlowe.pl, że branża handlowa znalazła się w sytuacji, w której zarówno dyskonty, jak i supermarkety coraz bardziej się do siebie upodabniają. - Zoptymalizowaliśmy asortyment – zmniejszając jego szerokość, co pozwoliło na ograniczenie kosztów magazynowania i uproszczenie procesów operacyjnych. Dodatkowo supermarkety coraz bardziej stawiają na marki własne. Z kolei dyskonty wprowadzają więcej znanych brandów, akcji in-out, co także sprawia, że formaty coraz bardziej się do siebie zbliżają.

image
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)
...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.03.2025 / 17:04
StoryEditor
Rex Concepts przyspiesza rozwój Popeyes w Polsce. Czy sieć wyprzedzi Burger King pod względem ilości lokalizacji?
Sieć Popeyes zadebiutowała w naszym kraju w lipcu 2023 roku (fot. Rex Concepts)

Rex Concepts, master franczyzobiorca marek Popeyes i Burger King w Polsce, Czechach i Rumunii, kontynuuje ekspansję. Jednak na naszym rynku najbardziej dynamiczny rozwój nie odbędzie się pod najpopularniejszym szyldem pod względem ilości restauracji, czyli Burger King. To Popeyes będzie motorem firmy w Polsce. O ile wzrośnie liczba restauracji?

– Marka Popeyes spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w Polsce – mówi Jerzy Tymofiejew, CEO Rex Concepts i to w tym można doszukiwać się powodu przyspieszenia otwarć lokaliza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 22:25