02.12.2021 / 14:15
StoryEditor

82% kierowników produkcji w branży przetwórstwa spożywczego doświadczyło opóźnień w produkcji

Dozowniki marki Tork (fot. materiał partnera)
Światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, aby wzmocnić istniejące rozwiązania do utrzymania higieny, produktywności i zrównoważonego rozwoju w branży przetwórstwa spożywczego.

W ubiegłym roku kontrola, już i tak rygorystycznych procedur higienicznych w branży spożywczej, jeszcze bardziej zyskała na znaczeniu. Badania pokazują, że w ciągu ostatniego roku 82% firm przetwórstwa żywności doświadczyło zmniejszonej zdolności produkcyjnej z powodu zanieczyszczenia krzyżowego wynikającego z nieprzestrzegania przez pracowników protokołów bezpieczeństwa żywności i higieny**. Tork®, marka firmy Essity, wprowadza na rynek Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, zaprojektowany z myślą
o wyzwaniach tej branży.

Aż 54% kierowników produkcji twierdzi, że trudno jest zmotywować pracowników do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa żywności***.

Kierownicy produkcji dążą do utrzymania wysokiego poziomu higieny, dlatego wybór odpowiednich rozwiązań higienicznych ma duże znaczenie - mówi Jenny Turner, dyrektor ds. marketingu, Essity. Z dumą przedstawiamy Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, który, wyposażony w najlepsze w klasie funkcje, sprosta wyzwaniom związanym z utrzymaniem higieny przetwarzania żywności.

Zgodny z zasadami HACCP, system dozowników do stanowisk mycia rąk zapewnia:

Utrzymanie higieny:

  • duża pojemność wkładów oznacza, że ręczniki są dłużej dostępne,
  • dozowanie po jednym odcinku pozwala pracownikom dotykać tylko tego ręcznika, którego chcą użyć,
  • odpowiednia konstrukcja chroni wkłady przed zachlapaniem i stworzeniem warunków do rozwoju bakterii

Produktywność:

  • duża pojemność wkładów oznacza stały dostęp do produktu i rzadsze uzupełnianie dozowników przez personel,
  • wodoodporne dozowniki mogą być używane w miejscach o podwyższonej wilgotności i przemywane strumieniem wody, bez konieczności zakrywania lub zdejmowania ze ściany.

Zrównoważony rozwój:

  • wkłady posiadają certyfikat FSC.

 

97% kierowników produkcji twierdzi, że trwałe, łatwe w utrzymaniu i dobrze wyposażone dozowniki higieniczne rozmieszczone w widocznych miejscach mają kluczowe znaczenie dla przestrzegania higieny. Dzięki takim rozwiązaniom, jak Tork uszczelniony dozownik przemysłowy, Tork dozownik do czyściw w odcinkach i Tork dozownik do mydła i preparatów do dezynfekcji, kierownicy produkcji mogą być pewni, że wyposażenie ich zakładu pomaga w utrzymaniu czystości, zwiększaniu wydajności operacyjnej i realizacji celów zrównoważonego rozwoju.

Dowiedz się więcej o Tork uszczelnionym dozowniku przemysłowym tutaj.

 

Dodatkowe informacje:

A PRiori Communications, +48 570 774 727, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

LinkedIn: Tork

   

Instagram: @Tork_Polska

 

 

Facebook: @TorkPolska

*,**,*** Badanie przeprowadzone przez PRS Invivo w marcu 2021. W badaniu wzięło udział po 100 osób ze Stanów Zjednoczonych i Niemiec.

19.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Personalizacja doświadczeń i analiza danych oparta na AI – trendy w budowaniu lojalności konsumentów w 2025 r.

Według danych z raportu Sparta Loyalty Report 2025, 74 proc. ankietowanych marketerów i sprzedawców uważa, że programy lojalnościowe budują pozytywny wizerunek marki. Konsumentów przyciągają przede wszystkim dobre oferty i promocje, jednak kluczem jest zapewnienie konsumentowi wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które bierze pod uwagę jego indywidualne potrzeby. Nie sprawdzi się natomiast grywalizacja.

Raport powstał na podstawie wyników ankiet przeprowadzonych wśród marketerów i sprzedawców na całym świecie, w tym między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2024 / 12:46
StoryEditor
Henkel podtrzymuje prognozy i zapowiada wyższe zyski. Jakie kategorie napędzały sprzedaż koncernu?
Carsten Knobel, prezes zarządu Henkel

W III kwartale Grupa Henkel osiągnęła przychody ze sprzedaży blisko 5,5 mld euro, wzrost w ujęciu organicznym wyniósł 3,3 proc. Dobry organiczny wzrost sprzedaży był napędzany głównie przez produkty do pielęgnacji włosów.

Jak wyglądały wyniki Grupy Henkel? W sektorze Adhesive Technologies (kleje budowlane i konsumenckie oraz kleje i technologie dla przemysłu) nastąpił wzrost przychodów ze sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 13:53