21.03.2017 / 15:25
StoryEditor

Remont ulicy blokuje drogę do sklepu. Co robić?!

Po zamknięciu drogi do sklepu trzeba zacząć od oznaczenia alternatywnej drogi dla klientów (fot. Wikimedia Commons/T.Sienicki, na lic. CC BY-SA 3.0)
Naprawa dróg i związane z nią objazdy potrafią być poważnym zagrożeniem dla rentowności sklepów. Ciąć koszty, dostosować się do nowego profilu klientów czy może korzystając z okazji, jednak zamknąć w tym czasie biznes i zrobić remont?

Gdy jest modernizowany ciąg komunikacyjny, przy którym działa sklep, zazwyczaj są gorsze obroty, bo jest mniej klientów, którzy z logistycznych względów wolą robić zakupy gdzieś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:21
StoryEditor
Lidl wyda 2 mld zł na inwestycje w Polsce w 2025 r. Dyskonter zapowiada przyspieszenie tempa rozwoju

W tym roku Lidl urósł w Polsce o ok. 40 sklepów, a w przyszłym roku placówek dyskontera w naszym kraju ruszyć ma jeszcze więcej - choć firma nie zdradza konkretnej liczby. Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" zapowiada, że przyszłoroczny capex wyniesie ok. 2 mld zł.

W wywiadzie udzielonym "DGP" Włodzimierz Wlaźlak tłumaczy, że wydatki na inwestycje w 2025 r. przeznaczone zostaną przede wszystkim na nowe sklepy i centra dystrybucyjne. "Duż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 09:03
StoryEditor
Lidl promuje marki własne przed świętami. Na czele pierniki w białej czekoladzie i produkty z pistacjami
Lidl promuje marki własne przed świętami (Shutterstock)

Przed Bożym Narodzeniem konsumenci szukają m.in. słodyczy i przekąsek, a także produktów premium. Zapytaliśmy sieć Lidl o to, jak buduje tegoroczną ofertę tych kategorii w ramach swoich dwóch marek własnych.

Chodzi o marki Deluxe i Favorina. Ta pierwsza to szeroka gama kategorii w wersji premium, ta druga to przede wszystkim słodycze i przekąski, także w wydaniu świątecznym.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:43