Na zdjęciu kasa sekundowa testowana przez Żabkę w jednym z poznańskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. Żabka dla WH)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka testuje w Poznaniu kasę sekundową (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
ZOBACZ GALERIĘ [17 ZDJĘĆ]
Samoobsługowa "kasa sekundowa", elektroniczne cenówki i liczne ekrany do wyświetlania multimediów, z treścią modyfikowaną w trybie ciągłym - to niektóre z elementów, jakie znalazły się w testowym sklepie sieci Żabka. Portal wiadomoscihandlowe.pl odwiedził tę placówkę, uruchomioną niedawno przez sieć w centrum Poznania.
Jak tłumaczą przedstawiciele Żabki, pilotażowa placówka "ma stanowić bazę dla sklepu jutra<<". - Zastosowane w sklepie rozwiązania technologiczne są dostępne równolegle do konwencjonalnych. Sklep stanowi rozwinięcie pomysłu na inkubator technologii. Dzięki ich umieszczeniu w prawdziwym środowisku sprzedaży, możemy doskonalić urządzenia i narzędzia cyfrowe przygotowane przez naszych partnerów - podkreśla biuro prasowe sieci.
Elementem, który od razu rzuca się w oczy w pilotażowej placówce Żabki, jest ocz...
<".>
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 11% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Cieszymy się, że Biedronka podziela naszą pasję i razem z nami chce budować silną przyszłość polskiej piłki ręcznej - podkreśla Sławomir Szmal, prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce
Sieć Biedronka, od ponad dekady angażująca się w rozwój polskiego sportu i będąca oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej drużyny. Polaris (marka dostępna wyłącznie w sklepach Biedronki) będzie oficjalną wodą polskiej drużyny piłki ręcznej.
Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została oficjalną wodą polskich zawodników do końca 2026 roku....
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Cillit Bang, marka należąca do Reckitt Benckiser (fot. Shutterstock)
Brytyjski gigant produkujący m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leki (np. Strepsils, Nurofen), jak również środki do higieny osobistej, Reckitt Benckiser planuje sprzedaż kluczowych marek z segmentu środków czystości – wśród zainteresowanych są wielkie fundusze inwestycyjne.
Fundusze inwestycyjne, takie jak Advent International i Apollo Global, należą do grona zainteresowanych przejęciem części aktywów Reckitt Benckiser z sektora środków czystości, ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.