10.10.2019 / 08:17
StoryEditor

Inteligentne zakupy w sklepach stacjonarnych dzięki AI i Marketing Decision Hub

(fot. Pexels, na lic. CC0)
77% wiodących retailerów uważa analitykę za „bardzo ważny” czynnik sukcesu rynkowego. Dzięki analityce i nowym technologiom możliwe jest dotarcie ze spersonalizowaną ofertą i komunikatem do klientów w sklepach stacjonarnych. Przy czym kluczowe jest połączenie rozwiązań w sklepach, e-commerce i kanałach marketingowych w jeden spójny ekosystem.

Doświadczenie e-commerce w fizycznych punktach sprzedaży

Klient przegląda ofertę w danej kategorii produktowej. Zainteresowany konkretną pozycją otwiera stronę produktową, gdz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:39