18.05.2023 / 13:35
StoryEditor

Właściciel marki Rama odpowiada na zarzut o wprowadzanie konsumentów w błąd. Listek ma robić różnicę

Tak prezentują się kontrowersyjne opakowania nowej linii roślinnych produktów marki Rama z portfolio firmy Upfield (fot. materiały prasowe)
Wprowadzenie na rynek nowego produktu marki Rama wywołało lawinę komentarzy ze strony internautów. Zarzucili oni producentowi – firmie Upfield, że opakowania nowości mogą wprowadzać konsumentów w błąd i sugerować, że maja do czynienia z masłem, podczas gdy tak nie jest. Oto, jak producent odpowiada na te oskarżenia.

Sebastian Tołwiński, dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Upfield, stwierdził w komentarzu przesłanym portalowi wiadom...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 23:09
StoryEditor
Ile sklepów może otworzyć Studenac w Chorwacji i Słowenii? Analitycy pokazują potencjał rozwoju sieci

Do końca 2028 r. Studenac zamierza rozbudować swoją sieć do 3400 sklepów. Firma chce to zrobić otwierając nowe sklepy i przejmując innych graczy w Chorwacji i Słowenii. Eksperci wskazują, że potencjał rozwoju sieci jest znacznie większy.

Należąca do funduszu Enterprise Investors chorwacka sieć Studenac zapowiedziała swój debiut na giełdach w Warszawie i Zagrzebiu. Firma publikując prospekt podzieliła się d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 17:54
StoryEditor
Powierzchni w centrach i parkach handlowych przybywa w Polsce na potęgę. Czym to pachnie dla rynku?
W ocenie ekspertów coraz wyższe nasycenie rynku powierzchnią handlową powinno skłonić najemców do szukania lokalizacji alternatywnych np. przy głównych ulicach największych polskich miast (fot. Shutterstock)

Polski rynek zajął w 2024 r. drugie miejsce w Europie pod względem wielkości powierzchni oddanej do użytku w centrach i parkach handlowych, ustępując pod tym względem jedynie Francji – wynika z raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield „Trends Radar. Rynek nieruchomości od stabilizacji do optymizmu”. Co więcej, eksperci prognozują, że w 2025 r. nasz kraj tę lokatę utrzyma.

Dane Cushman & Wakefield pokazują, że na rynku powierzchni handlowej w Polsce obserwowane jest pewne spowolnienie (przejawiające się przede wszystkim w spadku liczby nowo roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:26