01.03.2024 / 19:43
StoryEditor

Dyskonty nie oddają zakupów. Jeśli klienci już zaczną do nich po nie chodzić, to nie przestają

Z danych Consumer Panel Services GfK wynika, że dyskonty zwiększyły udziały w wartości zakupów o ponad 16 proc. rok do roku (fot. Bartek Banaszak)
Walka o konsumenta rozgrywa się obecnie pomiędzy dyskontami; supermarketami lokalnymi, którym przewodzi Dino oraz małym formatem sieciowych – wynika z danych Consumer Panel Services GfK. To właśnie te trzy kanały zanotowały największy wzrost udziałów w wartości zakupów realizowanych przez polskie gospodarstwa domowe rok do roku. Z tej grupy rekrutują się też gracze, którzy tworzą TOP 5 wiodących sieci na rynku.

Obraz rynku FMCG pod względem wartości zakupów przypadających na poszczególne kanały sprzedaży w 2023 r. nie uległ drastycznym zmianom – wynika z danych Consumer Panel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.12.2024 / 11:02
StoryEditor
Lidl daleko przed Biedronką! Branża FMCG zwiększa wydatki na reklamy
Lidl daleko przed Biedronką! Branża FMCG zwiększa wydatki na reklamy (fot. Shutterstock)

Wydatki reklamowe w kanale tv przedsiębiorstw z branży FMCG w Polsce rosną w dynamicznym tempie. Najnowsze dane z raportu Nielsen Media za listopad 2024 r. pokazują, które firmy postawiły na intensywną promocję i jak zmienia się krajobraz rywalizacji na rynku.

Aflofarm pozostaje liderem wydatków reklamowych w branży FMCG, osiągając w listopadzie 2024 r. imponującą kwotę 179,2 mln zł, co oznacza wzrost o 21,5 mln zł w porównaniu do ana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 11:17
StoryEditor
Ryszard Petru pochwalił się koszulką Biedronki. Sieć skomentowała jak będzie wyglądała pracująca Wigilia posła
Ryszard Petru pochwalił się koszulką Biedronki. Już wiadomo, że poseł będzie pracował w Wigilię w jednym ze sklepów sieci (fot. R.Petru/x.com/arch. transmisji Sejmu)

Ryszard Petru, poseł Polski 2050, będzie pracował w Wigilię Bożego Narodzenia w jednym ze sklepów Biedronki w Warszawie. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl poseł nie tylko usiądzie na kasie, ale także będzie wykonywał pozostałe czynności na terenie sklepu, z wykładaniem towaru na półki łącznie. Petru nie zakończy pracy o godz. 13, ale będzie także musiał także posprzątać sklep, a to oznacza, że tak jak pozostali pracownicy będzie pracował do zamknięcia sklepu, czyli godz. 14.

Ryszard Petru, poseł Polski 2050, zdecydował się spędzić Wigilię Bożego Narodzenia pracująco – za ladą jednego z warszawskich supermarketów sieci Biedronka. Petru nie tylko obsł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. grudzień 2024 17:55